امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام نوروزی شهردار نجف آباد

یا مقلب القلوب و الابصار/ یا مدبر اللیل و النهار/ یا محول الحول و الاحوال/ حول حالنا الا احسن الحال
حلول سال نو و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می نمایم.
خداوند متعال را شاکرم که توفیق دوباره عنایت فرمود تا در گذر ایام، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک نماییم و به پاس نعمت سلامت و رحمتش سجده شکر به درگاهش به جای آوریم. فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله)، خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و همه ایرانیان در هر جای کره خاکی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به پاس نعمت های فراوانش و تقدیر از همراهی و همدلی مردم خوب، سربلند و سرافراز «شهر علم، ایمان و ایثار نجف آباد» و با امید به اینکه مجموعه شهرداری نجف آباد و شورای اسلامی شهر (دوره پنجم) توانسته باشند شهری سرسبز و خوش سیما شایسته این مردم قدردان، با محبت و با انصاف مزین به زیباترین شکوه شکفتن نوروز آماده نمایند؛ در آستانه فرا رسیدن روزهای نوید بخش بهار، از تلاش همه پرسنل شهرداری و همکاری شهروندان عزیز تقدیر می نمایم.
در سالی که گذشت با مشکلات عدیده مالی مواجه بودیم که خوشبختانه به لطف خداوند متعال و با همراهی و سیاستگذاری شورای محترم اسلامی شهر، اتحاد مسئولین و همراهی مردم عزیز و تلاش همکاران در شهرداری گام دهم پروژه های عمرانی با بهره برداری از بیست پروژه با اعتباری قریب به 280 میلیارد ریال نیز برداشته شده است که امید داریم رضایت نسبی بدست آمده باشد، انشاءالله در سال 1398 با این وفاق و همدلی و همراهی بتوانیم با اجرای دومین برنامه راهبردی پنج ساله شهر نجف آباد که در چهارچوب تحقق چشم انداز 1404 نجف آباد زیبا تدوین شده است. گام های اساسی و عملی بلندتری را برداریم که این گام نشانگر پیوند عمیق شهرداری و مردم است.
در پایان، خاضعانه برای همگان سالی سرشار از موفقیت، شادکامی و تندرستی، عزت و سربلندی آرزو می نمایم. امیدوارم در آستانه تغییر طبیعت، خداوند حال همه ما را به بهترین حال ممکن تحول بخشد.
بر هره گل نسیم نوروز خوش است                                        در صحن چمن روی دل افروز خوش است
از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست                            خوش باش و ز دی مگو که اکروز خوش است

 
                                                                                                                مسعود منتظری نجف آبادی
                                                                                                                    شهردار نجف آباد

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.