امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدارهایی بمناسبت گرامیداشت روز پاسدار و جانباز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه21 فروردین ماه ،محمد مغزی قائم مقام  شهردار نجف آباد با سرهنگ پاسدار مهدی ساعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد دیداری در دفتر ایشان بعمل آورد.

در این  دیدار که معاونین شهردار، مدیران مناطق و تنی چند از مدیران ستادی شهرداری حضور داشتند به مناسبت فرا رسيدن ميلاد با سعادت حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار و اعیاد شعبانیه برگزار گردید ، قائم مقام شهردارمراتب تبریک خویش و مجموعه شهرداری را عنوان داشت و در دیداری صمیمی با فرماندهی و پرسنل این مجموعه به گفتگو پرداختند.
اولین پیام امام خمینی(ره) به مناسبت روز پاسدار
حضرت امام خمینی(ره) در سوم شعبان سال 1399 هـ . ق برابر با هفتم تیرماه 1358 هـ . ش پیامی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) فرستادند و در این پیام سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند.

بسم ­الله الرحمن الرحیم

«روز مبارک سوم شعبان­ المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است، به عموم هم میهنان و به خصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم و به حق باید این روز معظم را روز پاسدار بنامیم. روز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است، پاسداری که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوت بنی ­امیه نجات داد... اگر فداکاری پاسداران عظیم الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه پاسداران و اصحاب فداکار او نبود اسلام در خفقان رژیم بنی ­امیه و رژیم ظالمانه آن وارونه می­شد و زحمات نبی اکرم(ص) و اصحاب فداکارش به هدر می رفت».


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ، چهارشنبه21 فروردین ماه ، محمد مغزی قائم مقام شهردار ، معاونین شهردار و جمعی از مدیران مناطق  و ستادی شهرداری به اتفاق معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان  به مناسبت میلاد حضرت اباالفضل العباس(ع) و اعیاد شعبانیه در مرکز تخصصی توانبخشی جانبازان شهید رجایی ضمن دیدار با جانبازان هشت سال دفاع مقدس این روز را گرامی داشتند.

روز جانباز فرصت مناسبی است که نسل امروز ما علاوه بر الگوپذیری از رشادت ها و جانبازی های حضرت عباس(ع) در وقایع دفاع مقدّس و دلاوری ها و شجاعت های جانبازان عزیز و غیرتمند ایران اسلامی به مطالعه بپردازند و درسها و پیامهای زندگی ساز را از متن این تاریخ ماندگار استخراج نمایند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.