امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

یکصد و دومین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

یکصد و دومین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد دوشنبه( 8/11/1397)

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)، یکصد و دومین (102) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد روز دوشنبه مورخ 8/11/97 ساعت 20 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس آقای مهندس ابوترابی ریاست محترم شورای اسلامی شهر ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند دستور کار جلسه را مطرح نمودند.


 

*مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 102:

* در ابتدای جلسه آقایان مهندس منتظری شهردار محترم نجف آباد بهمراه معاونین ایشان آقایان مغزی قائم مقام و معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی – مهندس فاضل معاونت محترم امور زیربنایی و حمل و نقل شهری – بیگدلی معاونت محترم خدمات شهری شهرداری و آقایان مهدیه امور مالی و ذیحسابی رضائی مدیر محترم ارتباطات و امور بین الملل شهرداری در جلسه رسمی شورا حضور بهم رساندند و بودجه سال 98 شهرداری تقدیم صحن علنی شورای اسلامی شهر گردید .

آقای مهندس ابوترابی ریاست محترم شورای اسلامی شهر از مدیریت بودجه و هزینه کرد شهرداری نجف آباد تشکر کرد و عنوان نمودند که با وجود مشکلات اقتصادی که کشور دست به گریبان است تلاش شهرداری برای مدیریت وضعیت درآمد و هزینه کرد ستودنی است . آقای مغزی قائم مقام و معاون محترم برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اشاره نمودند که با توجه به وضعیت معیشتی مردم تلاش بر این بوده است که بودجه افزایش خاصی نداشته باشد . بودجه نقدی 134 میلیارد تومان و بودجه غیرنقدی 20 میلیارد تومان پیش بینی گردیده است .

سپس نامه ها و لوایح واصله به دبیرخانه شورای اسلامی شهر مطرح که پس از بحث و بررسی بشرح ذیل اتخاذ تصمیم گردید :

1-نامه شماره 65920/97 مورخ 6/11/97 شهرداری ( به شماره 4192/97 مورخ 7/11/97 دبیرخانه شورا) در اجرای تبصره (1) ماده (50) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387 موضوع وضع عوارض محلی جدید منضم به یک جلد دفترچه عوارض محلی کسب و پیشه و فعالان اقتصادی غیر نظام صنفی ملاک عمل وصول عوارض کسب و عوارض بر محل فعالیت فعالان اقتصادی نجف آباد از سال 1398 مطرح که پس از بحث و بررسی جلد مذکور باستناد بند 16 ماده 80 قانون اصلاح موادی از تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور مورد موافقت قرار گرفت و بتصویب رسید .

ختم جلسه: جلسه ساعت 22 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.