امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گذری برعمکرد منطقه یک / فروردین 98

کاشت 2400 درخت در منطقه یک
مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد گفت: طی هفته های اخیر بیش از دو هزار و چهارصد اصله درخت شامل توت، چنار، زیتون تلخ، سرو رونده و بو در نقاط مختلف این منطقه کاشته شده که در این میان درخت توت بیشترین سهم را داشته و خیابان های شریعتی، ۱۷شهریور و بلوار استقلال با بیش از هزار و پانصد اصله بالاترین تمرکز کاشت را به خود اختصاص داده اند.

جلال ربیعی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از علف زنی و جمع آوری ضایعات مربوط به این کار در بلوارهای خرمشهر، دفاع مقدس و الغدیر به همراه باغ بانوان به عنوان دیگر اقدام انجام شده در این مدت نام برد و اظهار داشت: بیش از بیست هزار متر مربع چمن زنی در نقاط مختلف منطقه، سمپاشی درختان سرو شیراز و گل های رز در چندین نقطه، اصلاح دهها متر جدول و حفر پانزده متر چاه فاضلاب جهت سرویس بهداشتی در میدان امام خمینی در زمره دیگر اقدامات انجام شده در سطح منطقه هستند.
ربیعی به ادامه روند حفر چاه های جذبی در سطح منطقه به منظور تقویت سفره های آب زیرزمینی با روان آب های سطحی اشاره داشت و گفت: در همین بازه زمانی دو حلقه چاه جذبی در خیابان کشتارگاه و محدوده مقابل بانوان حفر شده و در چندین تقاطع منطقه نیز شاهد اصلاح ورودی ها بوده ایم.
مدیر منطقه یک خاطر نشان کرد: انجام دویست متر مربع بلوک فرش در جزیره بلوار فجر، کاشت پانصد گل همیشه بهار و اختر در پارک لاله، ۱۲۵۰ مورد گودبرداری کاشت درخت در پارک غدیر و بلوار الغدیر و بیش از یکصد و هفتاد متر مکعب خاکبرداری در پروژه شهربازی سرپوشیده پارک کوهستان از دیگر اقدامات قابل ذکر در این مدت محسوب می شوند.

شست و شوی ۲۳هزار متر از جداول منطقه
مدیر منطقه یک همچنین اظهار داشت: در راستای زیباسازی مبلمان شهری طی چند هفته اخیر کار شست و شوی جداول نقاطی مانند بلوارهای آیت، ایزدی، الغدیر، طالقانی و استقلال به همراه خیابان های شریعتی، امام، شیخ بهایی، فردوسی و منتظری شمالی انجام شده و در چندین مورد نیز ابلاغ  و اخطارهای لازم برای بهسازی نما و یکسان سازی رنگ درب مغازه ها انجام گرفته است.
جلال ربیعی از انجام نزدیک به هشت هزار متر لایروبی در خیابان های قدس و شیخ بهایی نام برد و اظهار داشت: در پروژه خیابان خرم شرقی نیز اقداماتی مانند شصت متر اجرای ماهیچه جداول، پنجاه متر مکعب لاشه چینی و بیش از ۳۵۰ متر جدول گذاری انجام شده و در فازهای مختلف پروژه ساماندهی خیابان امام شرقی نیز کارهایی مانند سیصد متر مربع سنگ فرش و همین میزان تسطیح و ریگلاژ، یکصد متر تخریب جداول سمت خیابان، بیست تن اجرای بتن مگر زیر جداول سنگی، پنجاه متر مکعب لاشه چینی و بیست تن اجرای بتن سطح پیاده رو انجام گرفته است.
ابلاغ اخطاریه به کارگاه ها و کسبه مستقر در ورودی های اصلی شهر به منظور زیباسازی محیط، بارگیری خاک فرسوده بلوار دفاع مقدس، بیش از یکصد متر مربع پلاستر زنی در محدوده خیابان امام شرقی، چندین متر لوله گذاری جهت تکمیل شبکه آبیاری تحت فشار و اجرای دال و گوم گذاری از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.