امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

اولین جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان نجف آباد در سال ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد چهارشنبه یکم خردادماه ۱۳۹۸، اولین جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان نجف آباد در سال ۱۳۹۸ با حضور حاج آقا حسناتی امام جمعه  و رییس شورای فرهنگ عمومی ، مهندس راعی فرماندار ویژه شهرستان و نایب رییس شورای فرهنگ عمومی ، مغزی سرپرست شهرداری نجف آباد، مهندس فردوسی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری وائمه جمعه، روسا و مسئولین ادارات شهرستان در دفتر امام جمعه نجف آباد برگزار گردید .


در این جلسه پیرامون آخرین صورتجلسه شورای فرهنگ عمومی که در تاریخ 11/11/97  برگزار گردید بحث و تبادل نظر شد و از مبلغین نمونه شهرستان نجف آباد تجلیل و در مورد روش های تبلیغاتی فرهنگی مذهبی راهکارها و موانع راه ها و موانع،  باید ها و نباید ها بحث و تبادل نظر شد.
مواردی همچون به‌کارگیری ظرفیت موجود در تشکل های مردم نهاد و فعالیت های کاربردی و تخصصی فرمانداری با حضور دستگاه‌های مختلف و تاثیر گذار ، جلسات نماز دانش آموزی، تشکیل کمیته دانش آموزی، استفاده از ظرفیت وقف در جهت گسترش فعالیت های فرهنگی شهرستان،موضوعات طلاق و اعتیاد ،آمار صعودی طلاق در سنوات گذشته،  مشکلات نیرو و امکانات در سیستم آموزش و پرورش، استفاده از معتمدین محله ،مساجد و آموزش و پرورش جهت آموزش مهارتهای اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، شبکه خیرین ازدواج ، برنامه های اجلاس ازدواج آسان ، خانه علوم و ریاضیات و... دراین جلسه مورد بحث و تبادل نظر بودند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.