امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید از پروژه های در حال انجام

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه 12 خردادماه 1398، محمد مغزی سرپرست شهرداری نجف آباد بازدیدی از چندین پروژه دردست اقدام شهرداری بعمل آورد.
در این دیدار که مهندس فاضل معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، بیگدلی معاون خدمات شهری، رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل و تنی چند از مدیران ستادی شهرداری حضور داشتند در ابتدا از روند اقدامات در حال انجام ساماندهی خیابان امام شرقی حد فاصل تقاطع 22بهمن تا میدان آزادگان بازدید شد و در جلسه کاری در محل پروژه موارد و مباحث آن با حضور مدیر منطقه و پیمانکار بررسی گردید.

 محمدی مغزی سرپرست شهرداری درخصوص این پروژه گفت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته، فضای سبز موجود در این محدوده حفظ شده و علاوه بر دو باند پیاده روی در طرفین خیابان، شاهد اجرای یک باند ویژه دوچرخه سواری در بخش جنوبی مسیر خواهیم بود که با اتصال به محور سلامت در باند غربی بلوار طالقانی، تا بوستان خدمت ادامه خواهد داشت.
مغزی در ادامه گفت : یکی از امتیازات اجرای این پروژه، فراهم شدن مسیری ایمن برای دوچرخه سواری و پیاده روی شهروندان در بخشی از یک رینگ تفریحی است که این امر همزمان با بهبود عبور و مرور شهری در این مسیر مهم اتفاق خواهد افتاد.

 سرپرست شهردار ی نجف آباد  افزود در مطالعات صورت گرفته تلاش شده ضمن حفظ مسیر یک طرف تردد وسایل نقلیه به سمت میدان آزادگان، در هر دو طرف مسیر با کمترین هزینه اجرایی مبلمان شهری ویژه ای اجرا می شود که به واسطه آن شهروندان و گردشگران متمایل به طی کردن پیاده این مسیر در دو باند شمالی و جنوبی از خدمات ارائه شده ویژه گردشگران بهره مندشوند که در این صورت شاهد تحولی اساسی در چهره این قسمت شهر خواهیم بود.
در ادامه سرپرست شهرداری نجف آباد از اقدامات در حال انجام در  کتابخانه فرهنگ منطقه چهار بازدیدی بعمل آورد.

 سرپرست شهرداری نجف آباد در مورد این پروژه گفت : کتابخانه فرهنگ منطقه 4 در حال تبدیل شدن به "  مجموعه فرهنگی و کتابخانه فرهنگ منطقه چهار " است
 مغزی خاطرنشان ساخت  اقداماتی نظیرتعمیرات، رنگ آمیزی کامل، نصب دوربین مداربسته، بازسازی تجهیزات، راه اندازی خانه کودک، ایزوگام سقف، بهسازی و نوسازی کامل تآسیسات و سرویس بهداشتی و .. در حال انجام است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.