امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
قربانعلی مومنی مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

گذری برعمکرد منطقه چهار - خردادماه 98

کاشت 4500گل در منطقه چهار
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد گفت: طی دو ماه نخست سال جاری بیش از چهار هزار و پانصد گلدان انواع گل در نقاط مختلف منطقه از جمله تقاطع بلوار شورا و منتظری، میدان شهدا، میدان گل ها، بلوار مطهری، بوستان بهشت و بوستان غرب کاشته شده است.

قربانعلی مومنی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اعلام این خبر افزود: انواع رز، نازخشت، پامچال و شمعدانی عطری از جمله گونه های کاشته شده در این مدت هستند که در این میان بلوار مطهری، میدان شهدا، تقاطع بلوارهای شورا و منتظری و بوستان بهشت بیشترین سهم از گل های کاشته شده را به خود اختصاص داده اند.

مومنی ثبت بیش از بیست مورد تعویض لامپ و هشت فقره نصب پایه پروژکتور را جزء دیگر اقدام های صورت گرفته در این مدت دانست و افزود: در ادامه تکمیل شبکه آبیاری تحت فشار فضای سبز منطقه نیز نزدیک به هزار متر لوله کشی انجام شده و در نقاط مختلف منطقه نیز شاهد شست و شوی کامل و تعمیرات موردی آبنماها بوده ایم.
کاشت ۲۱۰۰ اصله درخت
مومنی بخش دیگر سخنان خود را با اشاره به کاشت بیش از دو هزار و یکصد اصله انواع درخت شامل بادام، عناب، بادام کوهی، توت و سرو شیرازی در سطح منطقه طی بازه زمانی دو ماهه اخیر آغاز کرد و اعلام داشت: پارک خیابان۲۱، بوستان بهشت، پارک جنگلی، بلوار پلیس راه، کنارگذر انقلاب، پارک فیروزه، بوستان غرب و کنار گذر کمربندی جنوب از جمله نقاطی هستند که شاهد کاشت درخت بوده اند.

مدیر منطقه چهار جمع آوری و انتقال بیش از ده سرویس انواع ضایعات مربوط به فعالیت های عمرانی، لایروبی جوی های آب و زدن علف های هرز را به عنوان بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته در این مدت مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: علف زنی منظم در نقاط مختلف، چمن زنی، هرس درختان، تسطیح معابر خاکی و اجرای چهل متر تعریض جوی آب نیز در همین مدت انجام شده اند.

مورد زنی، درآوردن تشتک و باغچه کنی، حذف شاخه های اضافه درختان، ادامه عملیات عمرانی در میدان نجف اشرف و رفع عیب از زیرساخت های الکترونیکی منطقه از دیگر اقدامات قابل ذکر این مدت محسوب می شوند.
اجرای بیش از هزار متر جدول
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد در پایان از اجرای بیش از هزار و پانصد متر مربع کف سازی پیاده رو در پروژه رفوژ بلوار مطهری سخن گفت و اذعان داشت: در پارک شهرک امام علی شاهد اجرای نزدیک به هزار متر جدول تزیینی بوده ایم و در بلوار مطهری نیز یکصد متر جدول گذاری انجام شده است.

قربانعلی مومنی ادامه داد: در همین بازه زمانی بیش از یکصد متر مربع بلوک فرش در پارک فدک عملیاتی شده و در پارک محله ای خیابان هفتم نیز حدود چهارصد متر طول سیمان بری لبه پیاده رو انجام گرفته است.
ادامه حفر و تکمیل چاه جذبی در بلوار انقلاب با مجموع طول شصت متر در میله و پشته به همراه چندین متر مربع پلاستر زنی در اتاقک تاسیسات پارک بهشت از دیگر اقدامات قابل اشاره شهرداری منطقه چهار در دو ماه نخست سال جاری محسوب می شوند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.