امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
محمد مغزی سرپرست شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت :

رونق فرهنگی در مجموعه فرهنگی منطقه چهار

سرپرست شهرداری نجف آباد گفت : با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در منطقه چهارشهرداری ،درکنار احداث فرهنگسرای کوثر لزوم استقرار یک مجموعه فرهنگی در این منطقه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، محمد مغزی سرپرست شهرداری نجف آباد در حاشیه بازدید دوازدهم خردادماه از کتابخانه فرهنگ منطقه چهار  با اذعان این موضوع  عنوان داشت این کتابخانه به اهتمام سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهردرای نجف آباد در حال تبدیل شدن به "  مجموعه فرهنگی و کتابخانه " می باشد.

مغزی عنوان داشت از دو هفته گذشته اقداماتی نظیرتعمیرات، رنگ آمیزی کامل، نصب دوربین مداربسته، بازسازی تجهیزات،بازسازی ساختمان، ایزوگام سقف، بهسازی و نوسازی کامل تأسیسات و سرویس بهداشتی و .. در حال انجام است .
سرپرست شهرداری از ورود 2000جلد کتاب جدید به خزانه 9349 جلدی این مجموعه خبر داد  و ابراز امیدواری نمود در تابستان 98 شاهد بازگشایی و خدمت رسانی به مردم و تحولی در عرضه خدمات فرهنگی به مردم شریف منطقه چهار باشیم.
سرپرست شهرداری نجف آباد گفت : این مجموعه از  ظرفیتهایی نظیر سالن های مطالعه خواهران و برادران ، سالن مهارتها، خانه کودک، کتابخانه مخصوص کودکان، مخزن کتاب با بیش از ۱۱ هزار جلد کتاب، برنامه های جانبی شامل آموزش خانواده ،سلامت و بهداشت، کلاس های مختلف فرهنگی، آموزش خانواده، سلامت خانواده ،سخنرانی برنامه های متنوع مباحث، کلاسهای فرهنگی،هنری و دوره های مشاوره و.. برخوردار خواهد بود.

 لازم به ذکر است کتابخانه فرهنگ در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و مساحت اعيان 400 متر مربع (در یک طبقه)  به آدرس  خيابان دوازدهم شرقي، نبش چهار راه دوم واقع شده است .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.