امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
جلال ربیعی مدیر منطقه یک شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گذری برعمکرد منطقه یک / خرداد ماه 98

اجرای ۳۲ هزار متر لایروبی در منطقه یک
مدیر منطقه یک شهرداری نجف آ‌باد گفت: در هفته های گذشته بیش از سی و دو هزار متر لایروبی در نقاط مختلف منطقه همچون بلوارهای الغدیر و شهیدان حجتی، خیابان های قدس، ۱۷شهریور، هشت بهشت، بشارت، دوازده متر امید، ابوذر، شهید اسماعیلی و سخاوت انجام گرفته است.

جلال ربیعی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به بارگیری و حمل بیش از هفتاد و پنج سرویس ضایعات مربوط به لایروبی، حفر چاه های جذبی، فعالیت های عمرانی متفرقه به همراه چمن و علف زنی در همین مدت خاطر نشان کرد: سم زنی درختان بلوار فجر و گل های رز بلوارهای طالقانی و الغدیر به همراه رزهای نسترن بلوار فجر از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.
ربیعی اظهار داشت: اجرای هزار و پانصد متر مربع زیرسازی در خیابان فارابی جنوبی توسط دایره موتوری، چهار هزار متر اجرای لوله سیستم آبیاری تحت فشار در بلوار دفاع مقدس، پانصد متر مربع باغچه کنی در واحد موتوری، هزار و سیصد متر مربع مورت زنی در باغ بانوان و آبیاری منظم و برنامه ریزی شده فضای سبز منطقه از دیگر اقدامات قابل ذکر در این مدت هستند.
اجرای ۷هزار متر مربع روکش آسفالت و یکصد تن لکه گیری
ربیعی در بخش دوم سخنان خود از انجام نزدیک به یکصد تن لکه گیری معابر در این مدت خبر داد و اظهار داشت: بیش از هفت هزار متر مربع اجرای روکش آسفالت نیز انجام گرفته که بیشترین سهم آن مربوط به خیابان قدس بوده و در بخش تکمیلی خیابان فرهنگ و پل خرم شرقی نیز شاهد عملیات عمرانی مشابهی بوده ایم.

مدیر منطقه یک مجموع چمن زنی و حاشیه زنی فضای سبز منطقه در این مدت را بالغ بر دویست و هفتاد هزار متر مربع برآورد کرد و بیان داشت: بلوارهای فجر، طالقانی، الغدیر، دفاع مقدس و آیت نجف آبادی در کنار باغ بانوان و باغ گل ها از جمله این نقاط بوده اند و همزمان کار غرس یکصد خرزهره در پارکینگ پارک لاله و هشتاد توت در پارک هزار گل نیز انجام گرفته است.

کاشت هزار و صد کوزه از انواع گل های شمعدانی، شاه پسند، پیچ امین الدوله و مغربی در نقاطی مانند شهرداری مرکزی، میدان آزادگان، پارک لاله و خیابان شیخ بهایی دیگر موردی بود که مدیر منطقه یک با اشاره به آن ها اضافه کرد: به همت واحد امانی نیز اقدامات مختلفی همچون یکصد متر اصلاح یا اجرای جداول و پنجاه متر مربع بلوک فرش انجام گرفته است.
اجرای ۲۳هزار متر شست و شوی جداول
ربیعی در بخش پایانی این گفت و گو اعلام کرد: در همین مدت به منظور زیباسازی هر چه بیشتر مبلمان شهری، بیش از بیست و سه هزار متر شست و شوی جداول در خیابان های شریعتی، شیخ بهایی مرکزی و فردوسی مرکزی به همراه میدان امام خمینی و بلوارهای استقلال و طالقانی انجام گرفته است.
مدیر منطقه یک از انجام یکصد متر مکعب لاشه چینی و دوازده مورد نصب پایه روشنایی در خیابان خرم شرقی سخن گفت و ادامه داد: در ادامه مراحل مختلف اجرای ساماندهی و بهسازی خیابان امام شرقی

نیز شاهد اقداماتی مانند دویست و هفتاد متر مربع اجرای سنگ فرش، دویست متر مربع تسطیح و ریگلاژ و نزدیک به یکصد متر اجرای جدول بوده ایم.

پروژه ساخت اولین شهربازی سرپوشیده نجف آباد در بخش جنوبی پارک کوهستان با همکاری بخش خصوصی دیگر طرح فعال مربوط به شهرداری منطقه یک محسوب می شود که در همین بازه زمانی اقداماتی مانند ششصد و شصت متر مکعب خاکبرداری، شصت تن بتن ریزی ستون ها و بیست و چهار تن اجرای بتن سازه ها به همراه تخریب سطح و اجرای اورسایز در بخش بولینگ و سالن اصلی در آن انجام گرفته است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.