امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مهدی فاضل معاون امور زیربنائی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

عملکرد یک ساله واحد امانی

ساخت ۶هزار تابلوی ترافیکی و سازه های فلزی و بتنی
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری نجف آباد گفت: واحد امانی این معاونت طی یک سال گذشته بیش از دو هزار مورد ساخت، اجرا و نصب انواع تابلوها و تجهیزات ترافیکی را به ثبت رسانده و در بخش تولید سازه های بتنی و فلزی مانند کانیو، دال بتنی، پل، قطعات یو شکل و انواع دریچه نیز به آمار چهار هزار مورد رسیده است.

مهدی فاضل در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اشاره به نزدیک به ششصد و هفتاد ساعت کارکرد تجهیزات و ماشین آلات این واحد در این مدت اضافه کرد: دستگاه‌ هایی مانند کمپرسور و خودروی بالابر در همین بازه زمانی فعالیت های متنوعی را در جریان اجرای پروژه های عمرانی و ارائه خدمات تعمیراتی و نگهداری در سطح مناطق پنج گانه انجام داده اند.
فاضل اضافه کرد: این واحد در همین مدت بیش از دو هزار و هفتصد مورد نیز خدماتی مانند برشکاری، جوشکاری، اجرای تعمیرات، ساخت قطعات مورد نیاز را انجام داده است.

اجرای ۴هزار متر مربع خدمات عمرانی در یک سال
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری نجف آباد در بخش دیگری از سخنان خود به گستردگی و تنوع فعالیت های این واحد اشاره داشت و اذعان کرد: در فعالیت هایی عمرانی و معماری مانند گودبرداری، زیرسازی، شفته ریزی، دیوارچینی، پلاستر زنی، گچ کشی، اجرای بلوک فرش و کاشی و سرامیک به همراه رنگ آمیزی ادوات فلزی و چوبی و نقاشی ساختمان نیز در مجموع نزدیک به چهار هزار متر مربع کار در این مدت انجام گرفته است.

فاضل انجام بسیاری از پروژه های عمرانی کوچک در سطح مناطق توسط واحد امانی را دارای صرفه اقتصادی چشمگیر در مقایسه با واگذاری آن ها به پیمانکاران بخش خصوصی دانست و اعلام کرد: طی سال های اخیر نصب المان های شهری در مناسبت های مختلف به ویژه ایام نوروز با استقبال بسیار خوب شهروندان و گردشگران نوروزی مواجه شده که در این میان واحد امانی نقش اصلی در طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری بیش از چهل مورد المان را داشته است.

چندین مورد دوچرخه، كباب پز، ويلچر گل، هاون كوب، تلویزيون و راديو، پالت رنگ و تابلوي نماد شهر، تراكتور و بره ناقلا، توپ جنگي نماد نوروز، المان تبريك سال نو، آئين سمنو پزان، دار قالي و تاپوچي، رزمنده و نمادهاي دفاع مقدس، ماكت خانه هاي سنتي و صنايع دستي و خانواده كشاورز و گوسفندان از جمله این المان ها هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.