امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
حسین عزیزخانی مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

گذری برعمکرد منطقه سه / خردادماه 98

اجرای ۵۳ تن آسفالت در منطقه سه
مدیر منطقه سه شهرداری نجف آباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنجاه و سه تن آسفالت در سطح منطقه انجام گرفته که از این میزان چهل و سه تن به صورت آسفالت معابر خاکی و بقیه در قالب لکه گیری انجام شده است.


حسین عزیزخانی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری از نظافت و بارگیری منظم نخاله های شهرک صنعتی کاوه به عنوان دیگر اقدام انجام شده در این مدت یاد کرد و اظهار داشت: لایروبی جوی های انتهای بلوار طالقانی،  زدن علف های هرز کنار جداول حد فاصل نگارستان 30 تا بلوار گاز و سیمان کشی جوی بلوار منتظری  خیابان منتظری 4  توسط واحد امانی از دیگر موارد قابل ذکر محسوب می شوند.


عزیزخانی به آبیاری و نظافت منظم و برنامه ریزی شده فضای سبز منطقه اشاره داشت و افزود: علف زنی باغچه های شنبه بازار، خیابان ویلا، بلوار های باهنر، دانشگاه، آزادگان و سعیدی به همراه باغچه های روبه روی کاشی مرجان و پارک جنگلی کوهسار از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.

تولید یا احیاء بیش از ۱۴۰ تابلوی شهری
مدیر منطقه سه در بخش دوم صحبت های خود سراغ مجموعه اقدامات انجام شده در موضوع تولید، تعمیر یا بهسازی تابلوهای معابر شهری رفت و اظهار داشت: در همین مدت ضمن تعمیر نوزده مورد از تابلوهای اسامی معابر، در سی و پنج مورد شاهد رنگ آمیزی پایه تابلوهای علائم راهنمایی بوده ایم و در خصوص سی وهفت تابلو تبلیغاتی بزرگ نیز کار رنگ آمیزی انجام گرفته است.
عزیزخانی از جمع آوری، بازسازی کامل، رنگ آمیزی و نصب مجدد بیست و دو تابلوی اسامی معابر در ضلع شرقی بلوار آزادگان سخن گفت و اظهار داشت: در میدان معلم نیز شش فقره پایه پرچم رنگ آمیزی شده و خصوص بیست پایه چراغ روشنایی، تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی هم عملیات رنگ آمیزی انجام خواهد گرفت.
وی همچنین به ساخت و نصب تابلو برای ورودی های منطقه در نقاطی مانند کمربندی شمالی، میدان معلم و محدوده پل دانشگاه اشاره کرد و افزود: بلوار آیت الله سعیدی، میدان آتش نشانی و بوستان ۶۸ نیز صاحب تابلو شده اند و در پنج نقطه هم تابلوهایی با مضمون هشدار در خصوص تخلیه نکردن نخاله نصب شده است.

ادامه فعالیت های واحد امانی در منطقه
مدیر منطقه سه در قسمت پایانی صحبت های خود ضمن تقدیر از تداوم فعالیت های واحد امانی معاون فنی و عمرانی شهرداری در این منطقه اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون اقداماتی مانند کانیو گذاری در معابر مختلف کانیو وجدول گذاری به همراه بتن کف جوی در خیابان شهید صدوقی و انجام بلوک فرش در بلوار باهنر توسط این واحد انجام گرفته است.

عزیزخانی همچنین از تکمیل بخش دیگری از سیستم آبیاری تحت فشار و چمن زنی پارک آبشار گفت و اذعان داشت: کاشت گل در ورودی بلوار باهنر، بلوار دانشگاه و میدان انقلاب، آماده سازی باغچه های بلوار دانشگاه، حذف درختان خشک سطح منطقه، سمپاشی درختان موجود و  تسطیح ترانشه گاز بلوار آزادگان و بارگیری پنج سرویس خاک از دیگر اقدامات قابل ذکر سال جاری محسوب می شوند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.