امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گسترش و تقویت تعامل صدا و سیما با نجف آباد

در مسیر تقویت ارتباطات و همکاری‌ های مشترک صدا و سیمای مرکز استان اصفهان با شهرستان نجف آباد، پیش از ظهر دیروز عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای استان با همراهی تعدادی از معاونین خود در کارگروه تخصصی فرهنگ و هنر نجف آباد که سومین نشست در سطح شهرستان های استان محسوب می شود، شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این برنامه که با حضور مدیران در یادمان شهدای نجف آباد و مزار شهید حججی آغاز شد، در جلسه ای به میزبانی فرمانداری، امام جمعه شهر به تشریح انتظارات مجموعه مدیریت شهرستان از رسانه ملی پرداخت.

در بخش دیگری از این جلسه که با حضور اصحاب رسانه، اساتید هنر و ادب، مدیران دستگاه های مختلف و ائمه جمعه و جماعات همراه بود، مدیران بخش های مختلف شهرستان به بیان نقطه نظرات خود به ویژه در خصوص انعکاس هر چه بیشتر پتانسیل ها و امکانات شهرستان پرداختند.
پس از پایان این نشست هم مدیرکل و مدیران ارشد صدا و سیما استان با همراهی محمد مغزی سرپرست شهرداری نجف آباد بازدیدی از اماکن مختلف شهر همچون خانه تاریخی نوریان، سالن شهروند و فرهنگسرای خارون ، هفت برج خارون و بوستان فرهیختگان  داشتند و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مدیریت شهری نجف آباد طی سال های اخیر قرار گرفتند.


در بخش دیگری  از این برنامه مغزی با اشاره به تجربیات قبلی همکاری مشترک شهرداری با صدا و سیما، از برنامه رادیویی نجف آباد سلام، اجرای زنده هشت بهشت و ناز نوروز به عنوان مصادیق این همکاری ها نام برد و خاطر نشان کرد: که همه این فعالیتها و تلاشها در راستای معرفی نجف آباد بعنوان یک قطب گردشگری بوده است  و امیدواریم بتوانیم که درخصوص معرفی هرچه بیشتر نجف آباد به هموطنان عزیز گام های موثر تری برداریم.
مدیر کل صدا و سیمای استان نیز با تقدیر از مجموعه فعالیت های صورت گرفته در این زمینه، بر گسترش این همکاری ها در زمینه های مختلف و احیاء برخی تجربه های صورت گرفته  همچون ادامه برنامه رادیویی نجف آباد سلام و داشتن سهمی از سیمای اصفهان در خصوص معرفی پتانسیل های خوب و ارزنده گردشگری نجف اباد به همشهریان عزیز را تاکید کردند و درخواست همکاری و مساعدت بیشتر دو سازمان را خواستار شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.