امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس محمد مهدی فردوسی مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

«۶عبارت رایج افراد بی برنامه» در سی و ششمین سری تابلوهای شهروندی

 «۶عبارت رایج افراد بی برنامه» در سی و ششمین سری تابلوهای شهروندی
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد گفت: در سی و ششمین و جدیدترین سری از تابلوهای فرهنگ شهروندی سراغ موضوع معضلات اجتماعی رفته ایم و در شش طرح مختلف به نقد عادات افراد بی برنامه پرداخته ایم.

فردوسی از نصب تدریجی این طرح ها بر روی بیش از یکصد تابلوی فرهنگ شهروندی در سطح مناطقه پنج گانه گفت و اظهار داشت: طی شش طرح با عنوان مشترک «۶عبارت رایج افراد بی برنامه» عبارت هایی چون وقت نشد، سرم شلوغه، تو ترافیک موندم، ببخشید دیر شد، به هیچ کاری نمی رسم و یادم رفت بر روی تابلوها ذکر شده است.

«ترافیک» روی دیگر سی و ششمین سری تابلوهای فرهنگ شهروندی
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد گفت: در طرف دیگر تابلوهای فرهنگ شهروندی سراغ موضوع ترافیک رفته ایم و در سیزده طرح مختلف به نقد عادات ترافیکی مثبت و منفی شهروندان پرداخته ایم.

محمد مهدی فردوسی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت: هفت طرح با عنوان «هفت عادت ترافیکی افراد با برنامه» به مواردی مانند انتخاب مسیر صحیح، عدم تردد در ساعات شلوغ، استفاده از پارکینگ عمومی، استفاده از دوچرخه در مسیرهای کوتاه، خرید هفتگی و خرید اینترنتی اشاره دارد.
وی در پایان به اهمیت موضوع ترافیک اشاره داشت و اعلام کرد: امیدواریم مجموعه اقدامات شهرداری در حوزه تقویت فرهنگ شهروندی در کنار اقدامات عمرانی کوچک و بزرگ در مسیر توسعه زیرساخت های موجود، با کاهش این معضل منجر شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.