امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
قربانعلی مومنی مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

گذری برعمکرد منطقه چهار - تیرماه 98

کاشت ۵هزار گل در منطقه چهار
مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از پنج هزار گلدان از انواع گل ها در نقاط مختلف منطقه کاشته شده اند که در این میان کاشت هشتصد رز در بوستان بهشت، بیش از پانصد نسترن در پارک جنگلی خیابان دوازدهم و حدود سیصد گل در میدان حضرت زینب بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.

قربانعلی مومنی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اعلام این مطلب افزود: گل ناز، اطلسی و کانزانیا از دیگر گونه های کاشته شده در این مدت در نقاطی مانند میدان گل ها، کتابخانه خیابان دوازدهم و بلوار مطهری هستند و در کنار آن شاهد اقدامات دیگری مانند تسطیح خاک و اصلاح باغچه ها، حذف گل های قدیمی و کاشت بیست اصله نهال بادام کوهی نیز بوده ایم.

مومنی اضافه کرد: اجرای تعمیرات در مورد چاه مسجد امام محمد باقر و پارک فیروزه، حذف شاخ های خشک درختان، افزایش عرض جوی آب بلوار منتظری برای آبیاری بهتر، نصب پروژکتور در پارک خیابان ۱۲ و مزار شهدای گمنام، تکمیل روشنایی ساختمان شهرداری و انجام تعمیرات اساسی در خصوص هفت چراغ راهنمایی موجود در سطح منطقه در زمره دیگر اقدامات انجام شده طی اردیبهشت ماه سال جاری محسوب می شوند.

اجرای پانصد متر مربع بلوک فرش
مدیر منطقه چهار در بخش دوم صحبت های خود اعلام کرد: در همین بازه زمانی نزدیک به پانصد متر مربع بلوک فرش در نقاطی مانند پارک فدک، بلوار شورا، پارک شهرک امام علی و رفوژ میانی بلوار مطهری انجام شده و در خصوص پارک محله ای خیابان هفتم نیز شاهد انجام حدود سیصد متر سیمان بری لبه پیاده رو بوده ایم.

قربانعلی مومنی از کابل کشی و تعویض کابل روشنایی میدان گل ها و رفع عیب روشنایی بلوار شورا به عنوان دیگر اقدامات انجام شده در این مدت نام برد و بیان داشت: در بلوار انقلاب کار حفر چاه جذبی بیش از چهل متر به شکل افزایش عمق یا حفر پشته پیشرفت داشته و در بلوار مطهری نیز شاهد انجام پانصد و شصت متر مربع کف سازی برای اجرای بلوک فرش و اجرای حدود صد متر طول جدول پیاده رو بوده ایم.
مومنی اضافه کرد: نصب حفاظ برای تمامی پنجره های سرویس های بهداشتی بوستان بهشت، تامین روشنایی برای اجرای نقاشی دیواری در پنج مورد، تعمیر ریسه لامپ بلوار مطهری و رفع عیب از روشنایی پارک خیابان دوازدهم جزء دیگر تلاش های صورت گرفته در هفته های اخیر هستند.

انجام ۲۱ تن لکه گیری معابر
مدیر منطقه چهار در پایان این گفت و گو افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری شاهد اجرای لکه گیری معابر در نقاطی مانند بلوارهای منتظری، چناران و ظفر بوده ایم و علاوه بر لایروبی بلوارهای انقلاب و شورا، در خصوص نقاطی مانند بلوارهای پرستار، انقلاب و مطهری شاهد عملیات شست و شوی جداول بوده ایم.

مومنی اجرای نود متر طول جدول تزیینی در پارک شهرک امام علی را دیگر اقدام عمرانی هفته های اخیر اعلام کرد و بیان داشت: جمع آوری و دفن چهار مورد لاشه حیوانات از سطح منطقه، آبگیری استخر و نظافت گلستان شهدا در پنج شنبه های هر هفته، نظافت منظم و برنامه ریزی شده معابر اصلی و فرعی به همراه جمع آوری و انتقال شش سرویس ضایعات مربوط به حذف علف های هرز از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علف زنی بلوارهای طالقانی، خیام، امام رضا و پارک فیروزه در کنار درآوردن تشتک درختان در نقاط مختلف و دیوار کشی چاه مسجد امام محمد باقر از دیگر اقدامات قابل ذکر انجام شده در سطح منطقه هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.