امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
مهندس سید محمد ابراهیم احمدی معاون شهرسازی و معماری شهرداری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

تجدید ممیزی در نجف آباد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری نجف آباد گفت: به منظور ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان و تکمیل اطلاعات سیستم های مکانیزه، شهرداری به استناد مواد چهار و پنج قانون نوسازی و عمران شهری، تجدید ممیزی املاک و واحدهای کسبی مناطق پنج گانه شهر را در دستور کار قرار داده است.

سید محمد ابراهیم احمدی  در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری با اعلام این خبر افزود: طی این طرح که فاز عملیاتی آن  از بیست تیر کلید خورده است ، مامورین ممیزی با در دست داشتن معرفی نامه عکس دار به منازل و واحدهای کسبی مراجعه کرده و در حضور مالک اقدام به برداشت مشخصات مکانی زمین و متراژ ساختمان می کنند.

احمدی با اشاره به اهمیت صحت اطلاعات جمع آوری شده در این فرآیند گفت: انتظار داریم شهروندان محترم ضمن همکاری کامل با مامورین ممیزی در تکمیل جداول و فرم های طراحی شده، برخی مدارک خاص مانند سند مالکیت رسمی یا بنچاق یا اجاره نامه رسمی به همراه پروانه ساختمان یا پایان کار آ‌ن، فیش سال قبل عوارض شهرداری، مدارک سجلی مالک یا مالکین شامل شناسنامه و کارت ملی، قبوض شرکت های خدمات رسان، پروانه کسب، مجوز اتحادیه صنفی، سند سرقفلی و اجاره نامه را آماده کرده و در صورت نیاز در اختیار مامورین قرار دهند.
شماره تلفن های شهرداری مرکزی به شماره 42640041 الی 3  داخلی 240 (واحد نوسازی) در کنار ستاد ممیزی شهرداری با شماره تماس 42638777 از ساعت ۸ الی ۱۶ آماده پاسخگویی به شهروندان در خصوص اجرای برنامه ممیزی هستند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.