امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
ابراهیم رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت:

آمادگی تمام قد شهرداری برای دومین سالگرد شهید حججی +کلیپ

آمادگی تمام قد شهرداری برای دومین سالگرد شهید حججی
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت: به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر دومین سالگرد شهادت پاسدار شهید محسن حججی، ویژه برنامه های متنوعی با مشارکت دستگاه های مختلف در نظر گرفته شده که در این میان شهرداری نیز بر اساس صورتجلسه های تنظیم شده، با تمامی توان خود عهده دار بخش هایی از این ویژه برنامه شده است.


ابراهیم رضایی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت: آذین بندی سطح شهر،گل گاری یادمان شهدا،  نصب تابلوهای مسیر نما ویژه شرکت کنندگان، همکاری در برپایی نمایشگاه های عکس شهدا و به روز کردن تعدادی از فضاهای تبلیغاتی سطح شهر با استفاده از طراح های ویژه ای از شهیدان والامقام نجف آباد  و جملاتی از رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه این شهر از جمله اقدامات در دست اجرای شهرداری هستند.
رضایی از نصب تابلوهای راهنمای زائر در چهار ورودی اصلی شهر، آبرسانی سیار در چندین نقطه، تبلیغات محیطی گسترده و نظافت کلی مجموعه یادمان شهدا و مسیرهای منتهی به آن سخن گفت و اظهار داشت: به منظور رفاه هر چه بیشتر شرکت کنندگان، محل سابق سازمان اتوبوسرانی به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در همین راستا اطلاع رسانی های مورد نیاز در مبادی ورودی و محل برگزاری مراسم انجام خواهد شد.

ساخت دکور پنجاه متر مربعی برای مراسم
از شنبه هفته جاری کار ساخت که سازه ای با عرض پنج متر و بیش از ده متر شروع گردیده و در نمای این دکور علاوه بر تصاویری از شهید حججی، از تصاویر بیست شهید شهرستان که شامل شهدای مدافع حرم لشکر۸ نجف و فاطمیون به همراه شهید امنیت سعید سلیمی است، استفاده خواهد شد و در کنار آن تصاویر شهدای کشوری شهرستان همچون سردار شهید احمد کاظمی، دکتر سید حسن آیت و غلامرضا صالحی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
توجه به دیگر ویژگی های شهرستان در عرصه جهاد و شهادت و ایام شهادت امام محمد باقر از دیگر ویژگی های این دکور ترکیبی محسوب می شوند.

تعویض بنر بیلبورد میدان شهدا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.