امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مهندس مهدی فاضل معاون امور زیربنائی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری

تحقق یکی ازخواسته های مردم ویلاشهر با احداث بلوار شهید باهنر

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد با اشاره به حادثه ساز بودن خیابان باهنر به سمت گلدشت در منطقه ۳ اظهار داشت : بلوار باهنر در شرق ویلاشهر به سمت گلدشت در حریم کانال زهکش آب منطقه ای قرار دارد و اجرای عملیات عمرانی در این بخش به مجوز  و موافقت سازمان آب منطقه ای اصفهان نیاز داشت که با پیگیری های مکرر در حال اخذ مجوز برای اجرای این بلوار هستیم.

مهندس مهدی فاضل افزود: به دلیل بارش های اخیر و وقوع سیلاب در برخی استان ها سازمان آاب منطقه ای سخت گیری های زیادی در واگذاری مجوز فعالیت عمرانی در این بخش داشت که سرانجام تصمیم گرفته شد با تعریض بلوار از سمت باند شمالی به طرف گلدشت به طول ۶۰۰ متر بتوانیم این طرح را اجرا کنیم و محور حادثه خیز را به یک محور ایمن برای مردم تبدیل کنیم.

وی اجرای این طرح را یکی ازخواسته های  مردم ویلاشهر عنوان کرد و گفت: در اجرای طرح احداث بلوار باهنر کانال هدایت آب های سطحی هم موازی با باند شمالی احداث می‌شود.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد در ادامه سخنانش به حوادث این مسیر در گذشته اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مذکور از وقوع این حوادث و خطرات احتمالی جلوگیری می شود و در آینده با جلب نظر سازمان آب منطقه ای و صدور مجوز لازم پل زهکش بر روی این مسیر نیز احداث می شود.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.