امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد

اجرای 100 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در نجف آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هندسه قدرت را از میل به سمت تفکرات مادی و لیبرالیستی به سمت اسلام ناب تغییر داده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد سرهنگ حجت الله صفرپور ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدایت و رهبری ممتاز خورشید فروزان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و دستاوردهای عظیم دوران دفاع مقدس، همچون تولد تفکر بسیجی به عنوان ایدئولوژی کارآمد دفاع مقدس، ایجاد اعتماد به نفس در مردم و مسئولان، ظهور و بروز خلاقیت و ابتکار و بن بست شکنی، تحول در صنایع دفاعی کشور، کسب انواع تجارب سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی، دشمن شناسی، تولد استراتژی نوین دفاعی، تمرین صبر استراتژیک، نترسیدن و نهراسیدن از دشمن و ولایتمداری در جایگاه و موقعیتی عالی، جدید و سرنوشت ساز قرار گرفته و موازنه و هندسه قدرت را از میل به سمت تفکرات مادی و لیبرالیستی به سمت اسلام ناب تغییر داده است.
سرهنگ صفرپور ادامه داد: بحمد الله نظام جمهوری اسلامی مساحت سلطه کفار را در منطقه و فرامنطقه محدودتر کرده است و نسیم عطرآگین تفکر انقلابی امام در حال ساطع شدن و فراگیر شدن است و مرزهای جهاد در حال گسترده شدن است و شاهد پیروزی های چشمگیر جریان های اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه و سطح بین المللی هستیم.
وی در رابطه با برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد با شعار محوری این هفته؛ "ما پیروز هستیم" برنامه ای خود را با هدف تبیین و ترویج دستاوردهای دفاع مقدس در سطوح شهرستان، معاونت ها، حوزه های مقاومت، کانون های تخصصی قشری و پایگاه های مقاومت و واحدهای بسیج دانش آموزی و دانشجویی در قالب 100 عنوان و 22 موضوع در ۴۸۵ رده مقاومت بسیج از 31شهریورماه تا 7مهرماه اجرا خواهد کرد.

صفرپور افزود: برنامه در مسیر جاودانگی با هدف تبیین مصائب مترتب ائمه معصومین؛ حضرت علی ع، حضرت فاطمه س،  امام حسین ع و یاران و اصحاب با وفایش و نمایش گوشه ای از جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم را از تاریخ 1تا4مهرماه در ورزشگاه کارگری شهرستان با همکاری شهرداری و سایر دستگاه های اداری و نظامی شهرستان اجرا خواهد کرد.
وی ادامه داد: برنامه غبار روبی گلزار شهدا رأس ساعت 14 روز پنجشنبه 4مهرماه در تمامی گلزارهای شهدای شهرستان انجام خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: دعوت و تجلیل از رزمندگان شهرستان در برنامه اجتماع بزرگ رزمندگان با همکاری لشکر همیشه پیروز ۸ نجف اشرف و ستاد گنگره شهدا و سار دستگاه ها برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: سرکشی از خانواده شهدا، اعزام راوی به مدارس و مساجد و دانشگاه ها و ادارات و برگزاری شب های خاطره، برگزاری یادواره شهدا در سطح پایگاه ها از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.
صفرپور گفت: حضور بسیجیان و حلقه های صالحین در نمازهای جمعه و حضور بسیجیان عزیز در دعای ندبه، برپایی نمایشگاه های مذهبی و عکس دفاع مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و پیاده روی خانوادگی نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.
وی افزود: تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری همایش زنان طلایه دار مقاومت بهره برداری و افتتاح 29 خانه مرمت شده و یک باب خانه احداثی در منطقه مهردشت و مرمت 15 خانه دیگر در نقاط دیگری از شهرستان انجام خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: تهیه لوازم جهیزیه و تهیه سبدهای غذایی برای خانواده های بی بضاعت و افتتاح 80 حساب قرض الحسنه نیز از برنامه هایی است که بسیج سازندگی اجرا خواهد کرد.
وی افزود: ایستگاه و فروشگاه محصولات خانگی و آثارهنری بسیجیان و ایستگاه سلامت درقالب معاینه دهان و دندان و ... نیز از مهم ترین برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
صفرپور در پایان گفت: برگزاری رزمایش شباب و فضای مجازی و سرکش از خانواده جانبازان سرافراز و حضور در آسایشگاه جانبازان نیز از برنامه های این هفته به شمار می آید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.