امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

ارایه گزارش تفریغ بودجه و بیلان 97 در پارلمان شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شنبه 31 شهریورماه  1398  ، یکصدو سی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد برگزار گردید.
محمدمغزی نجف آبادی سرپرست شهرداری نجف آباد به دعوت شورای اسلامی شهر بهمراه معاونین و تنی چند از مدیران شهری و مسئولین موسسه حسابرسی دقیق تراز سپاهان در این جلسه جهت بررسی تفریغ بودجه و بیلان سال 1397 حضور یافتند.

مغزی گزارشی درخصوص روند پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ترافیکی ارایه نمود و توضیحاتی درخصوص برگزاری نمایش میدانی در مسیر جاودانگی ، نحوه برنامه ریزی و همکاری و اجرای برنامه را در پارلمان شهری مطرح نمود.
در ادامه نیز سوالاتی  از جانب اعضای شورای اسلامی مطرح گردید که مغزی در اینخصوص پاسخهای لازم را بیان داشت، در گزارش تفریغ بودجه سال 1397 شهرداری نجف آباد ، گزارشی از عناوین و ردیف های درآمدهای وصولی شهرداری در سال97، گزارش هزینه های جاری، گزارش هزینه های عمرانی و گزارش بیلان سال 97 توسط سرپرست شهرداری اریه گردید.

مغزی عنوان داشت:« از بودجه 115 میلیارد تومانی سال 1397 شهرداری نجف آباد یکصدو بیست و نه و نیم میلیارد تومان وصولی صورت پذیرفته که نشانگر رشد دوازده و شش دهم درصدی وصول بودجه است ، وی خاطرنشان ساخت  35 درصد در موارد جاری و 65 درصد در پروژه های عمرانی هزینه شده است همانند سالهای گذشته نسبت 60 به چهل بودجه های عمرانی به هزینه های جاری نیز مجددا رعایت شده که این امر در حالی صورت می گیرد که عمده شهرداری های کشور شصت درصد از بودجه خود را به هزینه های جاری و تنها 40 درصد آن را صرف پروژه های عمرانی می کنند.»
درپایان موسسه دقیق تراز سپاهان بعنوان حسابرس و بازرس قانونی شورای اسلامی شهر  که از جانب شورای اسلامی شهرنجف آباد موارد مالی شهرداری در سال 1397 را بررسی کرده بود در خصوص گزارش تفریغ بودجه، مطالبات ، بدهی ها و .. توضیحاتی ارایه نمود و عنوان داشت :وضعیت مالی شهرداری نجف آباد و عملکرد مالی، درآمدهای وصول شده و هزینه های پرداخت شده برای سال مالی منتهی به اسفند1397 از تمام جنبه های با اهمیت وضعیت مطلوب را نشان می دهد. 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.