امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

دو هزار نسخه کتاب بریل در کتابخانه شهیدان فتاح الجنان

 شهردار نجف آباد گفت: مجموعه فرهنگی و کتابخانه شهیدان فتاح الجنان که سال نود و یک در زیربنای ششصد متر مربع و طی دو طبقه افتتاح شد، همزمان با ارائه خدمات به شهروندان عادی در بخش کتابخانه ویژه نابینایان خود نیز با بیش از دو هزار نسخه کتاب در قالب چهارصد عنوان جوابگوی بخش قابل توجهی از نیازهای این قشر از جامعه است.

محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری آموزش خط بريل و كامپيوتر در کنار ارائه انواع لوح فشرده و نوار صوتی را جزء دیگر خدمات کتابخانه نابینایان این مجموعه دانست و گفت: در کل این مجموعه فرهنگی و کتابخانه، بیش از نهصد نفر عضو کتابخانه هستند و امکان امانت گرفتن ۵۶۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف و حضور در سالن های مطالعه خواهران و برادران با ظرفیت چهل نفر در هر بخش را دارند.

مغزی  از برگزاری جلسات مشاوره ویژه نابینایان و فراهم شدن بستر پیاده سازی کتاب های مختلف به صورت فایل صوتی به عنوان دیگر امکانات فراهم شده در بخش ویژه نابینایان این مجموعه یاد کرد و گفت: این مجموعه که اشتراک چهار روزنامه و مجله را هم دارا می باشد، همه روزه از ساعت هفت و نیم صبح تا شش و نیم عصر در انتهای خیابان قدس غربی پذیرای شهروندان معمولی و افراد نابینا است.
ساعات کاری این مجموعه در روزهای پنج شنبه به ساعت یک و نیم عصر محدود می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۴۲۶۳۸۹۹۲ تماس بگیرند.  

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.