امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

رصد تردد ایمن و مطمئن دانش آموزان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، با فرارسیدن مهرماه و بازگشایی مدارس همچون سنوات قبل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد اقدامات و تمهیدات لازم درخصوص سرویس مدارس را اجرایی نمود.
در این طرح مدارس اعلام نیاز خود را به سازمان جهت سرویس مدارس اعلام نموده و سازمان برحسب منطقه و آدرس و لحاظ موارد  قانونی ،  شرکتهای سرویس دهنده مدارس را به ایشان معرفی می نماید.

شرکتهای سرویس دهنده مدارس پس ازانجام  اقدامات و طی مراحل قانونی ، تاییده های لازم را دریافت می نمایند و ماشینهای سرویس مدارس که دو برچسب سرویس مدارس برروی شیشه عقب و جلو خودرو نصب شده خدمات خود را به مدارس و دانش آموزان ارایه می نمایند.
با هماهنگی های صورت گرفته کلیه رانندگان باید مراحل سوء پیشینه، اعتیاد، گواهینامه معتبر و... را جهت تکمیل پرونده طی نموده تا دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند ترددی ایمن و مطمئن را تجربه نموده و از دغدغه های خانواده و مدرسه ایشان کاسته گردد.
بازرسی و کنترل خطوط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آباد با هماهنگی و همراهی پلیس راهور بصورت موضعی در سطح مناطق پنچ گانه شهری نجف آباد روزانه  این مهم را نظارت و کنترل می نمایند و شنوای موارد شهروندان از طریق سامانه 137 و شماره تلفنهای 20_42663315 می باشند.
 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.