امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

پیش بینی 11 هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی

دبیر ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: یکهزار و 100 مدرسه با بالغ بر 11 هزار کلاس در نوروز 93 در اختیار مسافران فرهنگی و دیگر اقشار قرار می گیرد.

عباسعلی سراجیˈ درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،گفت : 40 پایگاه در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان ساماندهی میزبانی از میهمانان نوروزی را انجام می دهد که از این تعداد شش پایگاه در شهر اصفهان است.

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: در شهر اصفهان 54 مدرسه با بالغ بر پنج هزار و 500 کلاس درس برای میزبانی از مسافران آماده است.
وی گفت: ثبت نام اینترنتی مسافران فرهنگی از ساعت 20 روز شنبه آغاز شد و تا 20 اسفند برای ثبت نام در پایگاه اینترنتی فرصت است.
وی زمان مراجعه حضوری برای اسکان را از 28 اسفند تا 12 فروردین اعلام کرد و گفت: در این مدت پنج خانه معلم نیز در شهر اصفهان خدمات غذایی به مهمانان فرهنگی ارائه می دهند.
سراجی افزود: در ایام نوروز علاوه بر فرهنگیان، کارکنان دولت شامل نهادهای لشکری و کشوری و همچنین مشاغل آزاد نیز در حد ظرفیت موجود پذیرش می شوند.
دبیر ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان استان اصفهان افزود: کلاسهای مدارس پیش بینی شده برای اسکان براساس وسایل و تجهیزات به سه دسته شامل ˈالفˈ، ˈبˈ و ˈجˈ تقسیم می شود.
وی کلاسهای ˈالفˈ را مجهز به فرش، پتو، بالشت، وسایل گرمازا، یخچال و تلویزیون جداگانه و حمام و آشپزخانه مشترک عنوان کرد.
سراجی افزود: کلاس های نوع ˈبˈ نیز به وسایلی شامل پتو، بالشت، فرش و وسایل گرمازا و همچنین یخچال، تلویزیون، حمام و آشپزخانه مشترک مجهز است.
وی گفت: کلاسهای نوع ˈجˈ مجهز به فرش، موکت و پتو است و یخچال، اجاق گاز و تلویزیون مشترک دارد.
رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان، اولویت استفاده از این کلاس ها را بر اساس زمان مراجعه مسافران عنوان کرد.
وی از دایر بودن ستاد اسکان فرهنگیان علاوه بر شش مکان تعیین شده در شهر اصفهان در ستادهای شهرداری شامل باغ فدک، پارک استقلال و ورودی بهارستان عنوان کرد.
سراجی گفت: در ساعات پر ازدحام نیز مدارس مناطق حاشیه شهر مانند برخوار، شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، پیربکران و فلاورجان در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.