امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه با خیریه قمربنی هاشم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، سه شنبه 21 آبانماه 1398، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد میزبان مدیرعامل وریاست هیات مدیره خیریه قمربنی هاشم در دفتر خویش بود.

در این جلسه که دکتر فرقدانی و مهندس سلیمانی مشاورین شهردار، رضایی مدیر ارتباطات  و امور بین الملل شهرداری  و جمعی از مسئولین خیریه قمر بنی هاشم حضور داشتند، با اهدای لوح تبریک توسط حاج علی سلیمان نژاد مدیرعامل و دکتر محمد حسن افلاکیان ریاست هیات مدیره خیریه قمربنی هاشم،  مراتب تبریک انتصاب شهردار نجف آباد به ایشان اعلام گردید.

سلیمان نژاد با اشاره به سابقه آشنایی 25 ساله با مغزی نجف آبادی  ایشان را چهره ای مردمی ، نو آور، پیگیر و وقت گذار نامید و ابراز امیدواری کرد با انتخاب و انتصاب ایشان  به عنوان سی و یکمین شهردار نجف آباد شاهد تداوم پیشرفت و توسعه شهری و لطافت منظرشهری نجف آباد باشیم و ایشان در تعامل با خیریه ها نیز سبب افزایش خدمات  به شهروندان شریف نجف آباد شوند.
شهردار نجف آباد نیز در سخنانی ضمن تقدیر از ابراز لطف و محبت ایشان عنوان داشت که اعتقاد داریم با همکاری خیریه ها اهداف رو به پیشرفت را جلو ببریم  و ابراز امیدواری کرد با کمک بزرگان و معتمدین نجف آباد بزرگ ، کارها و امور شهری سریعتر و بانشاط تر صورت پذیرند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.