امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد:

جذب اعتبار ۴۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل استخر آزادی نجف آباد

رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: اعتبار چهارصد میلیون تومانی از محل بودجه های ملی و استانی جهت تکمیل استخر ورزشگاه آزادی این شهرستان با پیگیری نماینده مردم نجف آباد جذب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد، سیدمحمد طباطبایی رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: در همین راستا و طی سال گذشته مشکلات مربوط به انشعاب آب، برق و گاز و بخش زیادی از بدهی های استخر سرپوشیده انقلاب نجف آباد نیز حل شده و انتظار داریم با جذب بودجه ویژه ای از محل اعتبارات نفت و گاز، شاهد تسریع در عملیات اجرایی این مجموعه باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جلسه مشترک خود با وزیر ورزش و جوانان کشور در حضور ابوترابی منتخب مردم در مجلس اظهار داشت: علاوه بر پیگیری هایی که از طریق وزارتخانه و دیگر دستگاه های اجرایی در تهران جهت رفع مشکلات ورزش این شهرستان در جریان است، بسیاری از مجموعه های داخل شهرستان نیز کمک های خوبی جهت توسعه امر ورزش در شهرستان داده اند که از جمله آنها می توان به احداث ۱۰ سالن ورزشی توسط ناحیه مقاومت بسیج در روستاهای نجف آباد اشاره کرد.
وی همچنین تعداد باشگاه های فعال ورزشی در سطح شهرستان را بیش از 50 مورد برآورد کرد و اضافه کرد: سرانه فضای ورزشی نجف آباد در حال حاضر ۲۲ مترمربع است که سهم فضای سرپوشیده و روباز از این عدد به ترتیب ۸ و ۱۴ متر مربع برآورد می شود ولی این میزان با وجود کسب پنج عنوان ورزش طلایی استان طی سالهای اخیر، آخرین رتبه را در بین شهرستان های استان به خود اختصاص داده است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.