امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان

اخبارکوتاه ورزشی نجف آباد

مسابقات قهرمانی ژیمناستیک نجف آباد بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات ژیمناستیک قهرمانی شهرستان با حضور 128 نفر در دو بخش مقدماتی و پیشرفته در سه رده سنی خردسالان ، نونهالان و نوجوانان در سالن فردوسی برگزار گردید و در پایان مسابقات به نفرات برترهر رده حکم و مدال اهداء شد .

موفقیت داوران نجف آبادی در دوره داوری بین المللی

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان برادران احمد و امیر قیصریان دو داور ملی نجف آبادی که بعنوان تنها نمایندگان جامعه داوری استان در دوره ارتقاء بین المللی حضور داشتند موفق به اخذ این درجه از داوری شدند .

تیم فوتبال آینده سازان میهن نجف آباد در صدر جدول لیگ برتر بانوان کشور

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان در هفته چهارم از مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور تیم آینده سازان میهن نجف آباد در مقابل تیم جیرفت با نتیجه 11 برصفر برنده میدان بود و دراین هفته با3 برد و یک تساوی و با 10 امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارد،گلها توسط خانمها صفورا جعفری با 4 گل ، وحیده ایثاری با 2 گل ، فرزانه نصر با 2 گل و مانیا آسادوریان با 1 گل به ثمر رسید .

درخشش بوکسورهای باشگاه پارس فایتر نجف آباد در مسابقات قهرمانی استان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش

به گزارش روابط عمومی اداره ورزشو جوانان در مسابقات بوکس قهرمانی باشگاههای استان که بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در اصفهان برگزار گردید بوکسورهای باشگاه پارس فایتر یزدانشهر نجف آبادمقامهای ذیل را بدست آوردند.

وزن 49 کیلوگرم محمد نقدی پور مقام سوم

وزن 51 کیلوگرم سید متین موسوی مقام دوم

وزن 64 کیلوگرم علی سعادت مقام سوم

وزن 69 کیلوگرم محمد دهقان مقام دوم

مربی : آقای محسن طباطبائی

سرپرست : آقای علی مرادی

نجف آباد میزبان و قهرمان مسابقات کونگ فو منطقه 5 استان

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان مسابقات کونگ فو قهرمانی منطقه 5 استان با حضور 160 کونگ فوکار در قالب 5 تیم در یازده وزن و چهاررده در سالن انقلاب نجف آباد در هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان نجف آباد ، مسئولین هیأت کونگ فو استان و شهرستان برگزار گردید که در این رقابتها نجف آباد قهرمان و تیمهای تیران و چادگان دوم و سوم شدند .

 مسابقات قهرمانی کاراته نجف آباد بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات کاراته قهرمانی شهرستان با حضور 250 نفر هنرجو در چهار رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در سالن انقلاب در دو بخش کاتا و کومیته برگزار گردید و در پایان مسابقات به نفرات اول هر رده حکم و مدال و پلاک طلا و به نفرات دوم و سوم حکم و مدال اهداء شد .

 

 مسابقات آمادگی جسمانی بانوان نجف آباد بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات آمادگی جسمانی بانوان شهرستان با حضور 82 نفر در پنج رده سنی در سالن انقلاب برگزار گردید و در پایان مسابقات به نفرات برتر هر رده حکم و جوایز نقدی اهداء شد .

 

                      همایش آمادگی جسمانی و ایروبیک بانوان در هفته تربیت بدنی و ورزش

 بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش آمادگی جسمانی و ایروبیک بانوان با حضور 1000 نفر در باغ بانوان برگزار گردید که دراین همایش علاوه بر اجرای حرکات نرمش های ورزشی ، بانوان حاضر از ایستگاههای مشاوره تغذیه ، روانشناسی ، ایستگاه تست سلامت ، ایستگاه سالمندان استفاده نمودند.

 

این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.