امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

ادامه مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری و ادارات دولتی

مرحله اول مسابقات فوتسال مشترک پنج تیم از کارکنان شهرداری و 3 تیم دادگستری،اداره برق و بهزیستی که از یازدهم ماه جاری شروع شده تا فردا ادامه پیدا خواهد کرد و پس از چهار روز تعطیلی به احترام ایام عزاداری اربعین حسینی، با شروع مرحل دوم از یک شنبه هفته آینده ، تیم های برتر در روز بیست و هفتم آذر ماه معرفی خواهند شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد در این دوره از بازی ها که هدف اصلی آن انتخاب نفرات برتر جهت تشکیل تیم فوتسال کارکنان شهرداری جهت حضور در رقابت های آینده محسوب می شود، به جز منطقه شش بقیه مناطق با یک تیم در رقابت ها که به میزبانی سالن ورزشی یزدان پاک برگزار می شود شرکت کرده اند.
مسابقات بدمینتون خواهران و برادران کارکنان شهرداری با حضور چندین تیم از دیگر ادارات دولتی دیگر برنامه ورزشی این روزهای شهرداری به شمار می آید که اطلاع رسانی های لازم در خصوص نحوه ثبت نام و زمان برگزاری رقابت های آن به زودی اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است که در حال حاضر تیم های تکواندو شهرداری نجف آباد در دو بخش مردان و زنان لیگ های دسته یک و برتر کشور حضور دارند و توانسته اند با بیشترین استفاده از ورزشکاران بومی شهر جایگاه خود به عنوان تیم دوم را در این میادین حفظ کنند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.