امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

قهرمانی منطقه پنج در رقابت های فوتسال ادرات شهرستان

در پایان ده روز رقابت فوتسال پنج تیم از مناطق مختلف شهرداری و سازمانهای تابعه و پرسنل دادگستری،بهزیستی و اداره برق نجف آباد که به میزبانی سالن ورزشی یزدان پاک برگزار شد،تیم منطقه پنج توانست بالاتر از تیم های بهزیستی و منطقه یک عنوان قهرمانی این دوره که به اذعان کارشناسان از سطح بالایی نیز برخوردار بود را از آن خود کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این مسابقات که در دو گروه چهار تیمی با حضور تمامی مناطق شهرداری و با همکاری هیات فوتبال نجف آباد در موضوع داوری برگزار شد، علاوه بر کسب عنوان چهارمی توسط دادگستری، به تمامی شرکت کنندگان که به صورت تیم های ده نفره ثبت نام کرده بودند جوایزی به عنوان یادگاری اهدا شد.


ثبت نام از علاقه مندان آقا و خانم برای شرکت در کلاس های بدمینتون از دیگر برنامه های ورزشی این روزهای شهرداری نجف آباد به شمار می آید که پرسنل علاقه مند شهرداری و دیگر دستگاه های اداری جهت انجام آن می توانند ضمن مراجعه به سازمان فرهنگی تفریحی خود را برای حضور در کلاس های آن که احتمالا بهمن ماه آغاز می شود، آماده کنند.
لازم به ذکر است که در راستای تقویت فرهنگ ورزش در بین کارکنان شهرداری در حال حاضر تیم منتخب فوتسال شهرداری تشکیل و به تمرینات خود ادامه می دهد و قرار است همزمان با پایان فصل امتحانات دانشگاه ها و مدارس تیم های منتخب هندبال و والیبال نیز کار خود را شروع کنند.
افتخار آفرینی تیم تکواندو آقایان شهرداری در رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته یک در رشته اجرای فرم یا پومسه که در رده های سنی مختلف به رقابت با حریفانشان پرداختند، جدیدترین عنوان کسب شده توسط تیم های ورزشی شهرداری نجف آباد به شمار می آید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.