امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دبیر هیات اسکیت نجف آباد گفت:

قهرمانی نجف آباد در رقابت های سه جانبه اسکیت استان

دبیر هیات اسکیت نجف آباد گفت: در رقابت های قهرمانی اسکیت استان که دیروز به میزبانی ورزشگاه موهبت این شهر در رشته اسکیت سرعت با مانع (اسلالوم) در دو بخش دختران و پسران با حضور بیش از سی ورزشکار برگزار شد، در پایان تیم های نجف آباد، خمینی شهر و اصفهان در هر دو بخش توانستند عناوین اول تا سوم را از آن خود کنند.
امید سالدورگر دبیر هیات اسکی نجف آباد در مصاحبه با خیرنگار پایگاه خبری شهرداری با اعلام این مطلب افزود:« در پایان این رقابت ها که به دلیل حضور چندین ملی پوش و قهرمانان آسیایی و کشوری این رشته از سطح بسیار بالایی نیز برخوردار بود، نفرات برتر ضمن دریافت احکام قهرمانی خود، به اردوی تیم منتخب استان جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور نیز دعوت شدند.»
لازم به ذکر است که به اذعان کارشناسان حاضر در این مسابقات که از ساعت دوازده ظهر تا شش عصر ادامه داشت، نجف آباد را به دلیل حضور پتانسیل های بسیار خوب رشته اسکیت می توان قطب اصلی چنین ورزشی در استان به شمار آورد.
پنج شنبه هفته گذشته نیز جوانان وزنه بردار نجف آباد توانستند در مسابقات قهرمانی وزنه برداری آموزشگاه های استان که به میزبانی خانه وزنه برداری ملک شهر برگزار شد پس از ناحیه 2 اصفهان و بالاتر از زرین شهر عنوان نایب قهرمانی را در بین هشت تیم شرکت کننده به دست بیاورند.
در این رقابت ها که با همکاری هیات وزنه برداری استان و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، 47 دانش آموز ورزشکار متولد سالهای هفتاد و شش تا هشت به رقابت با یکدیگر پرداختند و در پایان نیز نفرات برگزیده به اردوی تیم استان جهت شرکت در رقابت های کشوری دعوت شدند.
پنج شنبه هفته جاری و هفته آینده نیز مسابقات رده سنی نوجوانان و نونهالان استان در همین مجموعه برگزار خواهد شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.