امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد

اخبار کوتاه ورزشی _1/5/94

تیم هندبال ساحلی نجف آباد قهرمان امیدهای کشور شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان در چارچوب مسابقات هندبال ساحلی امیدهای کشور روز گذشته تیم خوب و منسجم شهرستان نجف آباد موفق شد در یک باز جذاب در فینال این رقابتها تیم صنعت فولاد سپاهان را از پیش رو بردارد و بعنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد ، تیم بندرعباس نیز در یک بازی فشرده موفق شد با گذشتن از سد تیم یزد به مقام سومی نائل آید ، ضمنا" سجاد امامی بازیکن تیم نجف آباد بعنوان بهترین بازیکن کشور در این دوره از رقابتها توسط کمیته فنی مسابقات برگزیده شد.

قهرمانان تیم هندبال ساحلی امید نجف آباد :

-        محمد ایوبی پور ، علی شهیدی ، مصطفی پاسبانی ، امیر کرمی ، جواد یزدانیان ، غلامرضا آقابابائیان ، محمد یزدانی ، محمد معین ، محمد مختاری ، علی کاظمی ، سجاد امامی ، امیرچوپان نژاد

-        مربی : حسین نظری

-        سرپرست : جهانگیر کلانتری

-       

نتایج پایانی مسابقات فوتسال جام رمضان نجف آباد

در رده سنی نونهالان 10تیم شرکت نموده که پس از 18 بازی به ترتیب تیم های شهرداری - نوین - ستارگان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در رده سنی نوجوانان 12 تیم شرکت نموده که پس از 25 بازی به ترتیب تیم های دهیاری بارجان - ماهان قهدریجان - تربیت یزدانشهر به ترتیب مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در رده سنی جوانان 14 تیم شرکت نموده که پس از 29 بازی به ترتیب تیم های آرمان نوید ب - آرمان نوید الف - دهیاری بارجان به ترتیب مقام اول تا سوم دست یافتند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.