امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه با هیئت مدیره خیریه سالمندان و دهکده احسان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه 13 آذرماه 1398 ،  محمدمغزی نجف آبادی  شهردار نجف آباد در دفتر خویش میزبان دکتر حمید پور اسماعیلی مدیرعامل و هیئت مدیره خیریه سالمندان و دهکده احسان نجف آباد بود .
در این جلسه که محمد حسن آسیابانی عضو شورای اسلامی شهر، مهندس مهرداد سلیمانی مشاور شهردار و ابراهیم رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل نیز حضور داشتند، مراتب تبریک ایشان درخصوص انتصاب شهردار نجف آباد عنوان گردید و پیرامون مسائل تعاملی شهرداری و انجمن، بحث و تبادل نظر شد.

دکتر پوراسماعیلی در این جلسه گزارش جامعی از وضعیت خیریه و دهکده و هزینه ها ارایه که وضعیت دهکده سالمندان، مهد سالمندان و پروژه های در حال انجام آن و برنامه های آینده در جهت درآمدزایی خیریه نیز مورد بحث و تبادل نظر واقع شد.
در ادامه درخصوص سالمندی در شهر نجف آباد و آینده ایشان صبحت گردید و آمار سالمندان و پیش بینی آن ارایه شد و عنوان گردید که 17 روش نگهداری از ایشان تعریف شده است.
شهردار نجف آباد نیز ضمن خیرمقدم  از رضایتمندی مردم از خدمات و فعالیتهای خیریه سالمندان و دهکده احسان نجف آباد سخن گفت و توضیحاتی در خصوص فعالیتهای مدیریت شهری و جذب سرمایه گذار در جهت پیشبرد امور با برنامه ریزی  ارایه نمود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.