امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام تسلیت شهردار نجف آباد در پی شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی

بسم رب الشهداء والصدیقین
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.
شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق شد.
شهید عالی مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس  و از  همرزمان و دوستان سردار شهید احمد کاظمی نجف آبادی بود، با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه بعنوان چهره بین المللی مقاومت با حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه ، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدش پیوست.

ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد و بی تردید انتقام سخت وعده داده شده و آرمان این شهید عزیز بزودی محقق خواهد شد.

اینجانب شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هموطنان بویژه مردم شریف و شهید پرور نجف آباد تبریک و تسلیت می گویم.
 از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید عالی مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم.

محمد مغزی نجف آبادی _شهردارنجف آباد

 

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.