امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

کارگروه فضای شهری شهرستان با موضوع دهه مبارک فجر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شنبه 21 دیماه 1398، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد بعنوان رییس کارگروه فضای شهری شهرستان  در دفتر خویش میزبان کارگروه فضای شهری با موضوع دهه مبارک فجر بود.
در این جلسه شهردارن شهرهای گلدشت، کهریزسنگ، جوزدان، علویجه ، دهق و معاون خدمات شهری شهرداری نجف آباد، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مدیرارتباطات و امور بین الملل شهرداری نیز حضور داشتند.

در این جلسه برنامه ریزی آذین بندی و برنامه های چهل و یکمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی ارایه گردید و مقرر گردید علاوه بر همکاری و استفاده از طرح های آذین بندی شهرداریها برنامه های فرهنگی شهرداری نجف آباد در اختیار شهرداریهای شهرستان قرار گیرد و بسته به توانمندی نسبت به اجرای آن اقدام نمایند.
همچنین مقرر گردید جلسه ای بین مدیران روابط عمومی شهرداریها با محوریت شهرداری نجف آباد در جهت تبادل اطلاعات و همفکری و همچنین بازدید از مراکز گردشگری نجف آباد صورت پذیرد.
همچنین همکاری لازم در خصوص معرفی اماکن گردشگری و رفاهی شهرستان در جهت جذب توریست عملیاتی گردد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.