امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید از کارگاه های واحد امانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه30 دیماه 98، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد به اتفاق عیدی محمد طرقی ریاست و پوراسماعیلی عضو شورای اسلامی شهر ، مهندس فاضل معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری ورضایی مدیرارتباطات و اموربین الملل از کارگاه های واحد امانی شهرداری بازدیدی بعمل آورده و از نزدیک فعالیت این واحد و ساخت المانهای مناسبتی استقبال از بهار مورد بازدید قرار گرفتند.

واحد امانی شهرداری نجف آباد بیشتر تخصص های مورد نیاز جهت مدیریت فعالیت های عمرانی در کارگاه های بتن سازی، آرموتوربندی، جوشکاری ، ترافیک، نقاشی ، المان سازی  و ... به صورت یک مجموعه قوی فعالیت خود را تقویت و گسترش خوبی داده است که خدماتی نظیر بنایی،جوشکاری،سنگ تراشی، لکه گیری معابر ، ساخت قطعات بتونی، پیاده روسازی، جدول گذاری، پلاسترزنی، تعویض دریچه های فلزی معابر، تعمیرات و احداث پل ، المان سازی و... را ارایه می کند.
این واحد در نوروز 1399 هفت المان جدید نظیر سفره هفت سین مکعب شکل، نام لاتین نجف آباد به ارتفاع چهارونیم متر و طول 35 متر، سال نو مبارک در هر منطقه و ...همچنین بهسازی نزدیک به 40 المان تولیدی خود را تدارک دیده است.

طی سال های اخیر نصب المان های شهری در مناسبت های مختلف به ویژه ایام نوروز با استقبال بسیار خوب شهروندان و گردشگران نوروزی مواجه شده که در این میان واحد امانی نقش اصلی در طراحی، ساخت، تعمیر و نگهداری المان های متنوعی را داشته است.
چندین مورد دوچرخه، كباب پز، ويلچر گل، هاون كوب، تلویزيون و راديو، پالت رنگ و تابلوي نماد شهر، تراكتور و بره ناقلا، توپ جنگي نماد نوروز، المان تبريك سال نو، آئين سمنو پزان، دار قالي و تاپوچي، رزمنده و نمادهاي دفاع مقدس، ماكت خانه هاي سنتي و صنايع دستي و خانواده كشاورز و گوسفندان از جمله این المان ها هستند.

 

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.