امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

چهارمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، سه شنبه 15 بهمن ماه 1398،چهارمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان در محل دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با حضور اعضاء و مدعوین تشکیل گردید.

در این جلسه مسایل اجرایی و مرتبط با متروحومه ای نجف آباد_اصفهان در حریم خطوط لوله آب و کانال زهکش توسط شهردارنجف آباد توضیح داده شد و مشاور طرح گزارشی به جلسه ارایه نمود و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه  پیرو مصوبات کمیته فنی با جابجایی مسیر از شمال به جنوب کانال زهکش با رعایت سایر مفاد موافقت نامه مابین شهرداری نجف آباد و شرکت آب منطقه ای مورد تایید قرار گرفت .
همچنین مقرر گردید در خصوص تلاقی با کانالها و خطوط لوله آب شرب هماهنگی لازم بین شهرداری نجف آباد، شرکت آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درخصوص جزئیات و نحوه عبور انجام پذیرد.

در این جلسه همچنین با توجه به کاهش هزینه های آزادسازی و برگشت مسیر قطار حومه ای بعد از بلوار پژوهش(ساختمان تأسیسات انتقال آب) ، از جنوب به شمال کانال زهکش، مقرر گردید ظرف مدت یک هفته با بررسی فیزیکی محل دقیق لوله موجود توسط شهرداری  و شرکت آب و فاضلاب و با در نظر گرفتن لوله آب 1400 میلی متری طراحی شده، انجام پذیرد و نتیجه به دبیرخانه شورای هماهنگی ترافیک استان جهت طرح درآن شورا اعلام  گردد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.