امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
سهراب بیگدلی معاون خدمات شهری شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری گفت:

مدیریت شهری در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

سهراب بیگدلی معاون خدمات شهری شهرداری نجف آباد در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد با اشاره به جلسه روسای ادارات شهرستان در خصوص کرونا ( 5 اسفند ماه) عنوان داشت معاونت خدمات شهری دستورالعمل اجرایی ویروس کرونا را به مناطق و سازمانهای وابسته و پرسنل شهرداری ابلاغ کرده است و  به منظور  جلو گیری از شیوع کرونا اقدامات پیشگیرانه بدین شرح در شهرداری و سازمانهای وابسته معمول گردیده است :

کلیه پرسنل واحد متوفیات ضمن دریافت آموزشهای لازم به لوازم حفاظت فردی کامل اعم از ماسک تنفسی فیلتر دار ، عینک محافظ، لباس ایزوله یکبار مصرف، دستکش یکبار مصرف(لاتکس) و ژل ضدعفونی کننده دست مجهز شده اند.
تجهیزات ضدعفونی کننده سطوح شامل الکل اتانول و محلول وایتکس جهت ضدعفونی ساختمان اداری، سالنها، آمبولانس‎های حمل متوفی، سرویسهای بهداشتی واقع در آرامستان وسایل بازی کودکان و نیمکتهاو غیره... تهیه و در اختیار آن واحد قرار گرفته است همچنین نحوه صحیح ضدعفونی کردن به نیروهای خدماتی آن واحدآموزش داده شده است.

 بیگدلی با تاکید بردستور کار قرار گرفتن مستمر و روزانه ضدعفونی  کردن توسط مجموعه این معاونت عنوان داشت :  باهماهنگی مدیران مناطق تعداد چند دستگاه سم پاش دستی همراه با محلول ضدعفونی وایتکس تهیه گردید وتعدادی از پرسنل فضای سبز مناطق بصورت اختصاصی برای انجام عملیات ضدعفونی آموزش دیده و به لوازم حفاظتی فردی مجهز شده و با نظارت کارشناس بهداشت محیط شهرداری بصورت روزانه ضدعفونی کردن کلیه سرویس های بهداشتی سطح شهرو پارکها، کلیه وسایل بازی کودکان،وسایل ورزشی،نیمکتهاو غیره در حال انجام می‌باشد.
وی عنوان داشت محلولهای ضدعفونی کننده و تجهیزات ولوازم حفاظت فردی در اختیار واحد کشتارگاه دام نیزقرار گرفته‌ و  نصب و توزیع پوستر های آموزشی در کلیه واحدها و فضاهای اداری، ساختمان های اداری نصب و ساختمانها به صورت روزانه ضدعفونی می‌گردند.

معاون خدمات شهری ابراز داشت  با توجه به گزارش سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونااقداماتی همچون تشکیل جلسات آموزشی با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان،مدیران دفاتر شرکتهای مسافربری برون شهری، مدیران شرکتهای حمل و نقل دانش‌آموزی،نمایندگان خطوط اتوبوس ، مینی بوس و تاکسی همچنین پرسنل اداری و خدماتی سازمان و پایانه مسافربری وکارکنان فروشگاه کوثرواقع در محل ساختمان پایانه برگزار گردیده و توزیع مواد ضدعفونی کننده بین تمام ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر، شرکتهای حمل و نقل دانش آموزی آموزش لازم برای استفاده صحیح از آن در ناوگان صورت گرفته است.

وی از دیگر اقدامات سازمان مدیریت و حمل و نقل بار و مسافر به ضد عفونی نمودن ساختمان پایانه مسافربری و ساختمانهای اداری همچنین کلیه اتوبوسها، مینی بوسها و تاکسیهای تحت نظارت این سازمان بصورت روزانه طی دو نوبت ظهر و شب و نصب بنر و پوسترهای آموزشی در فضاهای اداری، پایانه و دفاتر شرکتهای مسافربری و نیز توزیع پوستر و بروشور حاوی نکات آموزشی در بین مسافرین ، شهروندان و دانش آموزان اشاره نمود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.