امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید بهاری / استقبال از بهار / المان هنر پارسی

یکشنبه 25 اسفند ماه 1398،  شهردار نجف آباد بهمراه تنی چند از مدیران ستادی شهرداری بازدیدی از روند نصب المانهای ماهور و هنر پارسی بعمل آورد.
محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در حاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهردای عنوان داشت : المان هنرپارسی برگرفته از شعر آقای سلطانی در وصف نجف‌آباد با مضمون " نجف آباد شمع اصفهان است _بهشت دولت نصف جهان است " می باشد که  به قلم  استاد احمد احمدی نوشته شده است.

طرح این المان بعد از تصویب در کمیسیون کارشناسی بررسی طرحها و برگزاری جلسات تکمیلی در سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی مراحل طراحی معماری آن انجام و طراحی ، محاسبات و کنترل آن در مدت سه هفته صورت پذیرفت که پس از آن ساخت سازه فلزی المان بعد از  25 روز آماده گردید.

جانمایی این المان 13 متری در میدان گلها صورت گرفته و پایه موجود با تغییر نمای بیرونی و ظاهر بعد از انجام عملیات بین ریزی در حال نصب سازه المان می باشد.

رنگ این المان سفید و حروف کامپوزیتی مسی رنگ برش خورده با سی ان سی برروی آن نصب می گردد و نورپردازی دفنی از روی پایه و آفتابی رنگ جلوه آن را مضاعف خواهد ساخت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.