امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید بهاری / استقبال از بهار / گذر ماهور

یکشنبه 25 اسفند ماه 1398،  شهردار نجف آباد بهمراه تنی چند از مدیران ستادی شهرداری بازدیدی از روند نصب المانهای ماهور و هنر پارسی بعمل آورد.
محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد در حاشیه این بازدید در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهردای عنوان داشت : طرح گذرماهور بعد از تصویب در کمیسیون کارشناسی بررسی طرحها و برگزاری جلسات تکمیلی در سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی، توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضای های شهری در حال اجرا می باشد.

این گذر پس از انجام مراحل طراحی و معماری ، محاسبات و کنترل آن در مدت دو هفته صورت پذیرفت که بعد از آن ساخت ستونهای فلزی ، کابلهای رابط بکسل یک سانتی به طول 1400 متر و کابل کشی آن عملیاتی گردید.

این گذر 45 متری با عرض 8 متر در محیطی باز و طویل پیشنهاد گردید که توانایی ایجاد کافه روباز را نیز داشته باشد و همچنین غرفه های " بازی آرت " در طول آن به نمایش و فروش محصولات فرهنگی خود بپردازند در همین راستا پی این المان بعد از دو هفته در در بلوار استقلال بتن ریزی گردید و نصب ستونهای آن در حال انجام می باشد که 1400 متر ریسه ال ای دی سوزنی به رنگ آفتابی با افکت نورسفید در آن جلوگره خواهند شد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.