امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تبریک روز شهردار توسط شورای اسلامی شهر

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه 26 اسفندماه 98، عیدی محمد طرقی ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر در دفتر شهردار نجف آباد حضور یافته و با اهدای گل روز شهردار را به ایشان و مجموعه پرسنل شهرداری تبریک گفتند.

در این جلسه که معاونین و جمعی از مدیران ستادی شهرداری حضور داشتند، عنوان شد سالی که گذشت سال ویژه ای از لحاظ حوادث و بلایای طبیعی بود و گذری بر حضور شهرداری در خدمت رسانی در این موارد نظیر سیل پل دختر و.. داشتند.
همچنین از ویروس کرونا و تاثیرات آن برزندگی و روحیه شهروندان صحبت گردید که مباحث زیباسازی شهرداری ، دیوارنگاره ها، المانها و نمادهای شهری ، بنرهای اطلاع رسانی ، کلیپها و...تاثیرات مثبت خود را در نشاط و سرزندگی شهروندان باقی می گذارد.

پارلمان شهری همچنین یاد سردارسرلشگر فرمانده جانباز مهندس مهدی باکری را گرامی داشتند و عنوان داشتند از شهردار خدوم نجف آباد و پرسنل شریف شهرداری نجف آباد  که بی منت در عرصه ی مدیریت شهری به خدمتگذاری مشغول هستند قدردانی میکنیم و در شرایط کنونی اقتصادی که خیلی از شهرداریها  در حقوق جاری و روزمره خویش مانده اند اجرای پروژه های شهری ، آسفالت معابر ، کلنگ زنی پروژه ها و.. نشان از عزم راسخ مدیریت شهری و وقت گذاری شهردارسختکوش و مجموعه زحمت کش ایشان است که قابل تقدیر و احترام است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.