امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري شهرداري نجف آباد ، چهارشنبه 27 فروردین ماه 99، دکتر علی اصغر ذاکری هرندی مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری اصفهان در دفتر خويش ميزبان محمد مغزي نجف آبادي شهردار نجف آباد بود.

در اين جلسه كه ابراهيم رضايي مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداری نيز حضور داشت ، درخصوص مسایل شهرداریها و حمل و نقل عمومی بحث و تبادل نظر شد.
دکتر ذاکری عنوان داشت: شهرداریها ازجمله سازمانهایی هستند که  همیشه در صحنه هستند و اینبار هم در مبحث کرونا با اقدامات خود و کمک و پشتیبانی از ستادهای مردمی کمک شایانی به جامعه در گذر از این بحران داشتند و این عملکرد قابل تقدیر و تشکر است.
مدیر کل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری اصفهان در ادامه  عملکرد شهرداری نجف آباد را مطلوب و قابل تقدیر در این حوزه دانست.

شهردار نجف آباد گزارشی درخصوص اقدامات انجام شده توسط شهرداری نجف‌آباد به منظور مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه در نجف آباد ارایه نمود.
مغزی نجف آبادی همچنین عنوان داشت مجموعه شهرداري نجف آباد عليرغم برگزاري جلسات متعدد كاري، تدارك و آماده اجرا بودن كليه برنامه هاي ويژه نوروز و اماكن گردشگري و تاريخي ، با توجه به شرايط كشور و شيوع ويروس كرونا و به جهت  لزوم حفظ سلامت شهروندان، كليه ويژه برنامه هاي نوروزي را لغو و طرح جايگزين بعنوان "جشنواره مجازي نوروز ۹۹" را اجرايي نمود.

وی عنوان داشت پس از برگزاري جلسات اتاق فكر كميته فرهنگ شهروندي شهرداري نجف آباد و تدوين و طراحي محتواي كمپين، شعار "هيچ جا خونه خودِ آدم نميشه"، و با هشتگ در خانه مي مانيم "جشنواره مجازي نوروز ۹۹" كليد خورد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.