امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه ای به رنگ تقدیر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، سه شنبه دوم اردیبهشت ماه 1399، مسئولین شهری و شهرستان در بیمارستان فاطمه الزهرا خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان حضور یافتند و در محفلی دوستانه از ایثارگریها و فداکاریهای دلسوزانه پزشکان، پرستاران، بهیاران، کمک بهیاران، پیراپزشکان، همکاران سخت کوش خدمات و کلیه مسئولین و تلاشگران مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران تقدیر و تشکر نمودند.

در این جلسه مسئولین در سخنانی از کادر درمان خدوم در مبارزه با ویروس کرونا تجلیل شد و عنوان گردید مردم نظاره گر تلاشهای ایثارگرانه و از خودگذشتگی پزشکان، پرستاران، کمک بهیاران، همکاران خدمات سلامت، مسئولین، رییس بیمارستان، مدیران و معاونین و همه عزیزان کادر درمان هستند که در این شرایط دشوار ، سختی ها و خطرات را به جان خریده و با از خودگذشتگی به میدان مبارزه با ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا آمده اند و این از خودگذشتگی و جانفشانی، خاطرات حماسه‌هایی که کادر درمانی کشور در ایام دفاع مقدس رقم زدند را در خاطرات زنده می کند.

خانم دکتر فتاحی  ریاست و حمدالله خندان مدیر داخلی بیمارستان در سخنانی از روند اقدامات، فعالیتها، پرسنل درگیر در این روند و سیکل طی شده از ابتدا تاکنون درمبارزه با این بیماری سخن بعمل آوردند و ریاست بیمارستان در سخنانی از اقدامات صورت گرفته ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و کلیه مجموعه ها ، نهادها و ادارات همراه در این مبارزه  تجلیل کرد و اقدامات مدیریت شهری را قابل  تقدیر عنوان نمود و ابراز داشت اگر این اقدامات و ضدعفونی و گندزدایهای محیط شهری  صورت نمی پذیرفت بیش از این شاهد شیوع و انتشار کوئید 19 بودیم.
در ادامه از بزل محبت مسئولین و مردم سخن بعمل آمد و در محیطی احساسی و چشمانی اشک آلود مثالهای از کمکهای مردمی زده شد که با وجود تهیدستی آنچه را که درتوان داشته ، هدیه و انفاق نموده اند.

شهردار نجف آباد نیز در سخنانی  عنوان داشت کادر درمانی کشور امروز در چنین شرایط حساسی که شیوع ویروس کرونا سلامت مردم عزیزمان را با تهدید مواجه کرده است، با همدلی و تلاش مضاعف و شبانه روزی، مقابله و کنترل آن را در اولویت کار خود قرار داده اند که و امیدواریم در این برهه از زمان که سلامت مردم و مبارزه با ویروس کرونا به یکی از اولویت اصلی بخش پزشکی و سلامت کشور تبدیل شده است به فضل الهی و با همراهی و همدلی این عزیزان شاهد ریشه کن شدن این بیماری و از بین رفتن دغدغه های هم وطنانمان در سرتاسر کشور باشیم.

مغزی نجف آبادی  در ادامه گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در حوزه های ضدعفونی و گندزدایی، پرسنل و تجهیزات درگیر در این امر، مباحث فرهنگی،  امور اجرایی، مجازی و ... ارایه نمود و عنوان داشت امیدواریم که بتوانیم کمکی هرچند مختصر به مدافعان سلامت و جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا انجام دهیم .

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.