امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام شهردار نجف آباد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

« بسمه تعالی »

جایگاه کار و کارگر در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر عظیم الشأن اسلام دستان یک کارگر را می‌بوسد و می‌فرماید: "این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند". سخن ارزشمند و حرکت زیبای پیامبر گرامی اسلام، نشانگر نهایت احترام و ادبی است که اسلام برای کارگر قائل است .
کارگران نقشی فعال در خط مقدم خدمت در صحنه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و فرهنگ‌سازی داشته و دارند و نقش و رسالت خود را به شایستگی ایفا کردند، کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی “ما می‌توانیم” مبدل شده اند.
 این عزیزان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی محسوب می‌گردند، و بی شک در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت «جهش تولید» نامگذاری شده باید به کارگران بعنوان یک بازوی توانمند در تحقق این فرمایش گران سنگ نگریست و حمایت از آنان حمایت از تولید و جهش تولید است زیرا بخش عظیمی از تحقق این شعار بر دوش این تلاشگران خستگی ناپذیر است و در تحقق شعار جهش تولید نقشی بی‌بدیل دارند .
مجموعه بزرگ شهرداری نجف آباد نیز افتخار همکاری با هزاران نفر از بهترین فرزندان این مرز و بوم را در کارنامه زرین خود دارد و همیشه به داشتن نیروهای متدین و توانمند می بالد و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان در راه خدمت رسانی به شهروندان فهیم نجف آباد است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، آزادگان، ایثارگران و بازنشستگان این قشر با برکت، این روز را به همه زحمت‌کشان این عرصه بخصوص همکاران شاغل در مجموعه شهرداری نجف آباد تبریک گفته و با تاسی به پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم دست بوس همه این عزیزان هستم و برای یکایک آنان عزت روز افزون از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

محمد مغزی نجف آبادی
شهردار نجف آباد

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.