امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه 162 رسمی شورای اسلامی شهرنجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه15اردیبهشت ماه  1399، یکصدو شصدو دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد برگزار گردید.
سرهنگ پاسدارمحمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آبادبه اتفاق 15 نفر از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی در این جلسه حضور یافتند وضمن تبریک روزشوراها، گزارشی از عملکردیکساله این نیرو ارایه نمودند و با تقدیر از اقدامات شهرداری در مبارزه با ویروس کوئید 19 بر تعاملات فی مابین تاکید کردند.

در ادامه مهندس هادی از اموربرق شهرستان دراین جلسه حضور یافتند و درخصوص تعدادی از پروژه ها صحبت گردید ، وی درادامه درخواست جمعی از شهروندان جنب زیر گذر شهیدان حجتی، برق بیشه، برق میدان امام(ره) و جابجایی ستون برقهایی که بعد از عقب نشینی بصورت تکی مانده اند را ارایه نمود و مقرر گردید در جلسه ای با حضور فرماندار و ریاست اموربرق شهرستان موارد بررسی گردد.
آقایان آقابابائی، امینی، صفری و عابدینی فرماندهان ناحیه های 2،3،4 و 5 مقاومت بسیج در صحن شورای اسلامی شهر حضور یافتند و پیام تبریک سرهنگ پاسدار حجت الله صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد به مناسبت روز شوراها  را تقدیم نمودند.
در پایان نیز رضا رضایی مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری نجف آبادبعنوان میهمان بعدی در این جلسه حضور یافت و پیرامون مسائل و مشکلات رانندگان بخش حمل و نقل و افزایش کرایه این خطوط بحث و تبادل نظر شد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.