امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شنبه 27 اردیبهشت ماه ،محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد به اتفاق مهندس احمدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، مهندس فاضل معاون امورزیربنایی و حمل و نقل شهری و تنی چند از مدیران ستادی شهرداری  با حضور در دفتر روابط عمومی و اهدای گل  روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به ابراهیم رضایی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد تبریک گفتند.

روابط عمومی شهرداری نجف آباد که به واحد ارتباطات و امور بین الملل تغییر نام یافته با انجام فعالیت تخصصی در حوزه های سایت(www.najafabad.ir) و پایگاه خبری شهرداری(news.najafabad.ir)، پایگاه خبری شورای اسلامی شهر(www.shora.najafabad.ir) ، شبکه های مجازی داخلی نظیر سروش، ایتا، گپ ، آی گپ و.. با آیدیnjfabad ،  شبکه های مجازی اینستاگرام ، فیس بوک و تویتر با آیدی njf1400 ، najafabad1404 , najafabad1400 سامانه ارتباط مردمی 137، سامانه پیام کوتاه 30001360 ، طراحی و گرافیک و تولیدات سمعی و بصری در حوزه های خبر، پروژه های عمرانی، مناسبتی و... نیازهای شهر و شهرداری را پوشش می دهد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.