امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جلسه با سرپرست اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، سه شنبه ششم خردادماه 1399، محمد مغزی نجف آبادی شهردار نجف آباد با سید محمد طباطبایی سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در دفتر ایشان دیداری بعمل آورد.

در این دیدار که مهندس فردوسی مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و رضایی مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری نیز حضور داشتند ، انتصاب سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان به ایشان تبریک گفته شد  و پیرامون برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در جهت توسعه زیرساختها و حمایت از قهرمانان بحث و تبادل نظر شد  .
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز ابراز امیدواری کرد با همکاری و هم افزایی بین شهرداری و مجموعه ایشان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش،  شهر طلایی ورزش استان باشیم.
سید محمد طباطبایی که نزدیک به یک دهه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد را بر عهده داشت، ۱۷ اردیبهشت ماه به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان معارفه و جایگزین محمد سلطان‌حسینی شد.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.