امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازهم شنا درکانال آب حادثه آفرید

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد ، ساعت 8:18 روز جمعه (13/4/1399)، غرق شدگی فردی در کانال آب واقع در گلدشت بلوارمعلم پشت کاشی نیلو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهي آتش‌نشاني نجف آباد اعلام شد.

آتشپاد اصغرمهدی پورمدیرعامل سازمان آتشنشانی وخدمات ایمنی شهرداری نجف آباد بابیان اینکه ستادفرماندهی آتشنشانی پس ازدریافت این گزارش،به سرعت گروه غواصی خود را از ایستگاه های  شماره 1 و4 به محل حادثه اعزام‌ نمودند، با اظهار تأسف در این حادثه جوان18 ساله‌ای که در کانال آب اقدام به شناکردن نموده وباتوجه به عدم توانایی ووضعیت بد محل برای شناکردن متاسفانه دچارغرق شدگی وفوت شده.
مهدی پور افزود با توجه به موقعیت جسد تیم تخصصی غواصی سازمان آتش نشانی با تجهیزات تخصصی غواصی و رعایت تمامی موارد ایمنی وارد کانال آب شده و پس از جستجو  در آب جسد فرد مورد نظر کشف و از کانال خارج  گردید.
مهدی پور در این خصوص گفت  : توصیه می شودباتوجه به فصل تابستان وگرمی هواوالدین بیشترمراقب فرزندان خود باشند و ازشناکردن درکانالهای آب جداخوداری نمایند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.