امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پل زندگی / کلیپ

انیمیشن پل زندگی / نمایی از پل در حال ساخت

شهردار نجف‌آباددر مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد به جزئیات عبور کوچه باغ زندگی از بلوار شهید حجتی اشاره کرد و اظهار داشت: در تقاطع این دو مسیر، پل کابلی زندگی با دهنه پنجاه متر طراحی شده و که در حال حاضر پایه‌های بیست‌ودو متری آن در حال ساخت است.
محمد مغزی نجف آبادی با تاکید بر تاثیر کوچه باغ زندگی بر توسعه متوازن شهر در دو بخش جنوبی و شمالی و احیاء یک جاذبه تاریخی شهر اعلام داشت: عرشه این پل که به صورت سازه‌ای کابلی طراحی شده، شش متر عرض داشته و در طرفین آن دو رمپ مارپیچ هر کدام به طول یکصد و پنجاه متر و شیب ملایم در نظر گرفته شده که عابرین پیاده و دوچرخه‌سواران بدون زحمت خاصی امکان عبور از روی آن را خواهند داشت.

در محلهای ارتباطی و در چهارگوش پل چهارسوقهای دوطبقه بصورت اجرایی تعبیه می گردد که طبقه دوم آن همسطح پل خواهد بود و کاربری تجاری داشته و در اختیار بخش خصوصی قرار می گیرد.
مغزی در پایان اعلام کرد: مجموعه این طرح گردشگری، به تدریج با مجموعه‌های خدماتی، رفاهی و تفریحی در نظر گرفته شده برای اطراف آن تکمیل خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود با توجه به دسترسی‌های مناسب خود، به یکی دیگر از جاذبه‌های پربازدید شهر نجف‌آباد و استان اصفهان تبدیل شود.

لینک آپارات :https://www.aparat.com/najafabadm



این مطلب چقدر مفید بود ؟
(6 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)  
۱ دیدگاه
 
ir
سارا سلطان مرادی | ۳ سال پیش
درود بر شما
با توجه به اقلیم شهرستان نجف اباد، پلی با این مسافت و عدم کنترل ناملایمات جوی استفاده ی چندانی نخواهد داشت.
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.