امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

انجام مراحل نهایی فاز ۳ پروژه گردشگری نجف‌آباد

معاون عمرانی شهردار نجف‌آباد گفت: فاز سه کوچه باغ زندگی یک‌هزار و ۴۰۰ متر از مجموع هفت کیلومتر طول پروژه گردشگری را به خود اختصاص داده است و قرار است چشم اندازها و جاذبه‌های مختلفی را در خود جای دهد.

مهدی فاضل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تکمیل فاز سه پروژه "کوچه باغ زندگی" در روزهای آینده، اظهار کرد: برج کبوترخانه، ساختمان کوشک، سردر باغ ایرانی، پل‌های چوبی، باند دوچرخه و باند پیاده رو، برکه‌های مصنوعی و پل‌های چوبی از جاذبه‌های گردشگری ایجاد شده در این فاز است.

وی گفت: فاز سه کوچه باغ زندگی یک‌هزار و ۴۰۰ متر از مجموع هفت کیلومتر طول این پروژه را به خود اختصاص داده است و قرار است چشم اندازها و جاذبه‌های مختلفی را در خود جای دهد.

معاون عمرانی شهرداری نجف آباد اضافه کرد: قرار است در این محدوده به واسطه استفاده از خشت و گل در مرمت برج کبوتر، شهروندان و گردشگران شاهد تجمع دوباره کبوتران باشند.

فاضل افزود: برای جذب بیشتر کبوتران و افزایش زیبایی بصری در مرمت این برج زیبا و کاملاً سنتی فولاد بکار نرفته است.

وی با اشاره به کاربری ساختمان کوشک، خاطرنشان کرد: قرار است در این ساختمان با نمای تاریخی فعالیت‌های فرهنگی از جمله فروش کتاب انجام شود، همچنین در طبقه فوقانی و پشت بام آن کافی شاپ و امکانات رفاهی برای جذب گردشگران و شهروندان ایجاد خواهد شد.

معاون عمرانی شهردار نجف آباد گفت: وجود نماد سر در ایرانی بر گرفته از ساختمان‌های قدیمی را از دیگر جاذبه‌های موجود در این منطقه است؛ تعبیه پنج پل چوبی زیبا برای استفاده عابران پیاده از دیگر زیبایی‌های این بخش از مسیر گردشگری کوچه باغ زندگی است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.