امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

بازدیـد از چندین پروژه عمرانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،  28 مردادماه 1399، محمد مغزی نجف آبادی به اتفاق مهندس جواد حجتی ریاست شورای اسلامی شهر نجف آباد از چندین پروژه عمرانی در دست اقدام شهرداری بازدیدی بعمل آوردند.
در این برنامه که محمد حسن آسیابانی نایب رئیس ، محسن پوراسماعیلی عضو و مهندس مجید پزشکی خزانه دار شورای اسلامی شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند ، از روند احداث میدان نجف اشرف در ورودی غرب نجف آباد که شامل محوطه سازی، آبنما، سنگ فرش ، المان و.. می باشد بازدید بعمل آمد.

عملیات احداث بلوار آیت‌الله امینی که از نزدیکی مسجد جامع صالح‌آباد و بعد از تقاطع بلوار جمهوری تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی آزادگان آغاز شده است مورد بازید واقع شد،  احداث این بلوار علاوه بر حل بسیاری از مشکلات ترافیکی این محدوده از شهر، زمینه‌ساز رونق بیشتر صالح‌آباد و آزادگان خواهد گردید
احداث دومین فرهنگسرای منطقه پنج (فرهنگسرای آیت‌الله عالم ) با مساحت 2100 متر مربع در صالح آباد  و احداث بلوار شش کیلومتری کشاورز  دیگر پروژه های بودند که مورد بازدید قرار گرفتند.
لازم بذکر می باشد بلوارکشاورز با عرض پنجاه و پنج متر می باشد که کمربندی های جنوب و شمال شهر و بالعکس را با گذر از چندین تقاطع به هم متصل می نماید علاوه بر پیش بینی بلوار شش کیلومتری ، کمربندی‌های جنوب و شمال شهر و بالعکس را با گذر از چندین تقاطع به هم وصل خواهد کرد ، علاوه بر پیش‌بینی دسترسی‌های محلی و دو باند کندروی رفت و برگشت، دو مسیر تندرو نیز در نظر گرفته خواهد شد وطراحی آن به شکلی انجام شده که امکان اتصال آن به جادۀ فولادشهر نیز در آینده وجود داشته باشد.
در پایان نیز بازدید و جلسه ای در محل مسیر کوچه باغ زندگی انجام شد، فاز سه کوچه باغ زندگی یک‌هزار و ۴۰۰ متر از مجموع هفت کیلومتر طول پروژه گردشگری را به خود اختصاص داده است که چشم اندازها و جاذبه‌های مختلفی از جمله برج کبوترخانه، ساختمان کوشک، سردرب باغ ایرانی، پل‌های چوبی، باند دوچرخه و باند پیاده رو، برکه‌های مصنوعی و پل‌های چوبی شامل می شود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.