امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام شهردار نجف آباد بمناسبت درگذشت پدر شهیدان عزیزالهی

خبرغمباردرگذشت حاج محمود عزیزالهی پدر شهیدان مهرداد و مسعود عزیزاللهی باعث تاثروتاسف فراوان شد.
بی شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار ایران و ایرانی شدند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسلهای تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.

پدر والامقامی که درراه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان عزیز خود را که اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمود، که شاهد مثال آن مهرداد عزیزالهی است،  فرزندی که حضرت امام بر بازوی این بسیجی بوسه زد و در سال 62 زمانی که تنها 14 سال بیشتر نداشت، از سوی فرماندار ایلام به عنوان بخشدار زبیدات عراق معرفی شد.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم مرحوم ، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

محمد مغزی نجف آبادی
شهردار نجف آباد

شایان ذکر است در آیین گرامیداشت شهدای دانش آموز شهرستان نجف آباد، که آبانماه 1395 در سالن شهروند نجف آباد برگزار شد، از مقام شامخ شهید مهرداد عزیزالهی، بخشدار 14 ساله شهر زبیدات عراق و پدر و مادر ایشان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.