امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام تبریک شهردار نجف آباد بمناسبت روز پزشک

ایران کهن، زادگاه پزشکان بلند آوازه‌ای است که قرن‌ها چون اختران فروزان و بر آسمان علم و هنر جهان درخشیدند، نامدارانی که طبابت را با حکمت و هنر درآمیختند تا در کتاب ایام، حکیمانی پرفروغ و جاودانه باشند.
فرا رسیدن یکم شهریورماه، زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابو علی سینا و یکی از حکیمان فرزانه بی‌بدیل روزگار که به شایستگی روز پزشک نامگذاری شده را به همه پزشکان ارجمند سرزمینم، آنان که خدمتگزار مردم دردمند کشورمان هستند و دیگران که در اقصی نقاط جهان به عنوان طبیبانی سرشناس، افتخار ایران عزیزند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
مسرورانه این روز مبارک را به جامعه پزشکان و خادمان ساعی و صبور عرصه بهداشت و درمان تبریک و تهنیت می¬ گویم و به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری نجف آباد ، از همت، حمیّت و خدمات ارزنده این جهادگران و کادر خدوم درمان به‌ویژه هنگام ابتلای ایرانیان عزیز به ویروس مهلک کرونا که مجاهدانه برای کاهش آلام و التیام و درمان هموطنان عزیزمان، قامت افراخته‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم و صمیمانه از درگاه ربوبی، برای این عزیزان، سلامت، سعادت و توفیق روزافزون خواستارم.

محمد مغزی نجف آبادی
شهردار نجف آباد

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.